Gå til innhold

På kjøretur i pysjamas.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har sexy varianter, bare hjemmekoselige:)

u/t

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ariadne

5

• morsan

5

• ShitDiddelyDo

5

• Aryane

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe.....jeg tenkte det samme da jeg skulle hente kjæresten min på flyplassen sent en fredagskveld.

Hadde ikke sett ham på en stund og gledet meg sånn til han skulle komme. Jeg laget god mat og la alt til rette for en romantisk kveld. Tiden gikk fra meg mens jeg dillet rundt hjemme, plutselig fikk jeg det veldig travelt, så jeg hoppet i dusjen, tok på meg sexy undertøy og innså at jeg ikke hadde tid til mer, så jeg tok på meg en kåpe og høye støvletter og kastet meg i bilen. Hadde ikke vært så gøy å fått motorstopp da.....

Skrevet

Jeg har tidligere gått på jobb i tøfler.

Det er ikke alltid hue funker som det skal.

Ha ha... i skikkelige _tøfler_ altså? *LOL*

Selv har jeg "bare" ankommet jobb iført "innesko" - slike "husmorsandaler" vettø. Passet ikke _helt_ til skjørt og bluse og jakke, så jeg fant ut at det var på tide å investere i et par nye sko! ,-)

Skrevet

Her begynte det å brenne i natt, og jeg hadde ikke så mye som en bamsepysjamas på meg! Hoppa i buksene, og grabba genser, sko jakke og mobiltelefon, men er ennå truseløs. Kanskje jeg må begynne å sove i nattøy jeg også.

Oi!! Hvordan gikk det med brannen?

Skrevet

Ha ha... i skikkelige _tøfler_ altså? *LOL*

Selv har jeg "bare" ankommet jobb iført "innesko" - slike "husmorsandaler" vettø. Passet ikke _helt_ til skjørt og bluse og jakke, så jeg fant ut at det var på tide å investere i et par nye sko! ,-)

Det er utrolig fort gjort. Spesielt for meg som alltid gjør ting i siste liten og må småløpe til toget.

Føler jo at jeg har noe på beina, og da tenker jeg ikke på sko.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Her begynte det å brenne i natt, og jeg hadde ikke så mye som en bamsepysjamas på meg! Hoppa i buksene, og grabba genser, sko jakke og mobiltelefon, men er ennå truseløs. Kanskje jeg må begynne å sove i nattøy jeg også.

Hjelp, hvordan gikk det?

.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe.....jeg tenkte det samme da jeg skulle hente kjæresten min på flyplassen sent en fredagskveld.

Hadde ikke sett ham på en stund og gledet meg sånn til han skulle komme. Jeg laget god mat og la alt til rette for en romantisk kveld. Tiden gikk fra meg mens jeg dillet rundt hjemme, plutselig fikk jeg det veldig travelt, så jeg hoppet i dusjen, tok på meg sexy undertøy og innså at jeg ikke hadde tid til mer, så jeg tok på meg en kåpe og høye støvletter og kastet meg i bilen. Hadde ikke vært så gøy å fått motorstopp da.....

Jeg er sikker på at du gledet kjæresten din stort ihvertfall:)

Skrevet

Tipper han syntes du var verdens kuleste kjæreste den kvelden!!

Skrevet

*LOL*

Du bør ikke le for mye. Jeg har i hvert fall aldri kjørt bil i bamsepysjamas. :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe, neste gang slenger du kåpa utenpå :o)

Ja, hadde de bare ikke hengt på mørkloftet enda:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du bør ikke le for mye. Jeg har i hvert fall aldri kjørt bil i bamsepysjamas. :)

Men jeg har ihvertfall aldri gått på jobben i verken tøfler eller pysjamas:)

Bare med strømpebuksen sammenballet i det ene buksebenet.

Skrevet

Oi!! Hvordan gikk det med brannen?

Noen lettere skader på tre eller fire av naboene våre, det går etter sigende bra med dem, noen leiligheter utbrent. Det gikk bra med oss, røykskader i leiligheta, vet ikke riktig hvor vi skal sove framover, men det ordner seg. Stdentsamskibnadens leiligheter, det blir muligens hybel eller hotell et par netter.

http://www.bladet-tromso.no/

Skrevet

Jeg huska i hvert fall å ta på meg bukse. :)

Jeg tror jeg er predisponert for altzheimer ...

Skrevet

Hjelp, hvordan gikk det?

.

Svært bra, vi hadde englevakt, bare røykskader i vår leilighet.

Skrevet

Jeg tok trikken med skjørtet godt pakka ned i strømpebuksa bak, det var bare ståplass. En søt ung dame reiste seg og fortalte meg det etterhvert...

Skrevet

Jeg tok trikken med skjørtet godt pakka ned i strømpebuksa bak, det var bare ståplass. En søt ung dame reiste seg og fortalte meg det etterhvert...

*herreguuuuud* Tror jeg hadde besvimt av flauhet! *ha ha*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...