ariadne Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 *herreguuuuud* Tror jeg hadde besvimt av flauhet! *ha ha* Det er 15 år siden, jeg rødmer fortsatt når jeg tenker på det. 0 Siter
Paloma Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg hadde fått uendelig sympati med et menneske som drev og skifta dekk i bamsepysj, det må jeg bare si... Og så hadde jeg tenkt at jammen var ikke dagen min så ille likevel.. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 I en ekte pysjamastråd må jeg vel nesten dra til med en av favorittlinkene mine - Granny nattkjole met mætsjende nattlue ala Huset på prærien!! :-) http://www.vermontcountrystore.com/jump.jsp?itemID=6992&itemType=PRODUCT&searchid=inceptor Berre lækkert:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg tok trikken med skjørtet godt pakka ned i strømpebuksa bak, det var bare ståplass. En søt ung dame reiste seg og fortalte meg det etterhvert... Guri, den var verre:) 0 Siter
Gjest Aldri mer Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det samme skjedde meg for en del år siden. Men jeg var uheldig og kjørte meg fast, lagde lang kø og måtte selvfølgelig gå ut i pysjen og grave frem hjulene. Flaut! 0 Siter
Gjest Aldrimer Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 I en ekte pysjamastråd må jeg vel nesten dra til med en av favorittlinkene mine - Granny nattkjole met mætsjende nattlue ala Huset på prærien!! :-) http://www.vermontcountrystore.com/jump.jsp?itemID=6992&itemType=PRODUCT&searchid=inceptor Synes dem var søte jeg, om enn litt upraktisk. Sånn hvit nattkjple med kyse drømte jeg om da jeg var barn og Huset på prærien-tilhenger. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg tok trikken med skjørtet godt pakka ned i strømpebuksa bak, det var bare ståplass. En søt ung dame reiste seg og fortalte meg det etterhvert... Sånn kom jeg inn på en firmafest jeg, etter et toalettbesøk. Var ganske flau når noen endelig sa i fra til meg. Hadde sikkert sprada rundt der i en 10-minutters tid i allefall. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg hadde fått uendelig sympati med et menneske som drev og skifta dekk i bamsepysj, det må jeg bare si... Og så hadde jeg tenkt at jammen var ikke dagen min så ille likevel.. Enig 0 Siter
hidi Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 I en ekte pysjamastråd må jeg vel nesten dra til med en av favorittlinkene mine - Granny nattkjole met mætsjende nattlue ala Huset på prærien!! :-) http://www.vermontcountrystore.com/jump.jsp?itemID=6992&itemType=PRODUCT&searchid=inceptor Ja, det var jo flott! Gåper virkelig at du hadde lua og da.... *ikke ondskapsfull en plass* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 He he he, nå fikk jeg meg en god latter. Du var sikkert tøff i pysjamas ) 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg er sikker på at du gledet kjæresten din stort ihvertfall:) han var fornøyd ja....) 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Tipper han syntes du var verdens kuleste kjæreste den kvelden!! han var fornøyd ja.........) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.