Gjest millit Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Satt og kikket på dette programmet på tvn nå, og syns jommen tyra har fått både rumpe og hofter og tilogmed mage. Er hun gravid, eller har hun bare lagt på seg? Kledelig syns jeg, hun var for tynn før... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg tror hun bare har lagt på seg litt, siden hun ikke har slikt press på seg for å være syltynn lenger. Og enig, hun ser veldig bra ut 0 Siter
Gjest -trodde seriøst ikke hun var så _dum_ Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 når det er sagt at hun ser bedre ut nå; seriøst, jeg trodde hun var ganske oppegående før jeg så showet hennes.. det er en ufattelig dårlig etterligning av Oprah.. Blir bare for teit, alt det dumme hun kommer med i de forskjellige situasjonene.. 0 Siter
Gjest amparro.... Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 når det er sagt at hun ser bedre ut nå; seriøst, jeg trodde hun var ganske oppegående før jeg så showet hennes.. det er en ufattelig dårlig etterligning av Oprah.. Blir bare for teit, alt det dumme hun kommer med i de forskjellige situasjonene.. Enig med deg, dårlig show!!! 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 når det er sagt at hun ser bedre ut nå; seriøst, jeg trodde hun var ganske oppegående før jeg så showet hennes.. det er en ufattelig dårlig etterligning av Oprah.. Blir bare for teit, alt det dumme hun kommer med i de forskjellige situasjonene.. Åh, hun er så girlpower hobbypsykolog! Sitter der med det forståelsesfulle smilet sitt, skal alltid klemme og remember your inner strength, nobody can bring you down, blabla. Operah drar i det minste inn litt oppegående psykologer når hun skal snakke om ting hun ikke har peiling på, men Tyra kommer jo med all verdens ternke-seg-til-selv-teorier som hun ikke kan underbygge med noe som helst. Puh, dagens utblåsning! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Åh, hun er så girlpower hobbypsykolog! Sitter der med det forståelsesfulle smilet sitt, skal alltid klemme og remember your inner strength, nobody can bring you down, blabla. Operah drar i det minste inn litt oppegående psykologer når hun skal snakke om ting hun ikke har peiling på, men Tyra kommer jo med all verdens ternke-seg-til-selv-teorier som hun ikke kan underbygge med noe som helst. Puh, dagens utblåsning! Heisann beibe, lenge siden jeg har sett deg! 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Heisann beibe, lenge siden jeg har sett deg! Fikk internett i leiligheten for en time siden, og er er jeg allerede =p Har savna internett SÅÅÅÅ mye! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Fikk internett i leiligheten for en time siden, og er er jeg allerede =p Har savna internett SÅÅÅÅ mye! Velkommen tilbake. 0 Siter
Mañana Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Åh, hun er så girlpower hobbypsykolog! Sitter der med det forståelsesfulle smilet sitt, skal alltid klemme og remember your inner strength, nobody can bring you down, blabla. Operah drar i det minste inn litt oppegående psykologer når hun skal snakke om ting hun ikke har peiling på, men Tyra kommer jo med all verdens ternke-seg-til-selv-teorier som hun ikke kan underbygge med noe som helst. Puh, dagens utblåsning! SÅ enig:) 0 Siter
hidi Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg kikket også på dette idag og tenkte:Hun er gravid...... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hvilken kanal går dette showet? 0 Siter
hidi Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hvilken kanal går dette showet? TVN på dagtid, tror jeg. Det gjorde det idag. Har aldri sett det før og var vel egentlig ikke noe å se på heller. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 TVN på dagtid, tror jeg. Det gjorde det idag. Har aldri sett det før og var vel egentlig ikke noe å se på heller. Hvis showet er dårligere enn Oprah, kommer jeg ikke til å se. Men har lyst til å ta en titt :-) 0 Siter
hidi Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hvis showet er dårligere enn Oprah, kommer jeg ikke til å se. Men har lyst til å ta en titt :-) Det er mye dårligere enn oprah, men alltid artig å titte for å gjørse seg opp en mening selv. Jeg var også nysgjerrig, men det avtok fort til ett stort gjesp. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hvis showet er dårligere enn Oprah, kommer jeg ikke til å se. Men har lyst til å ta en titt :-) Det er nok mest for yngre jenter og tenåringer. Topp som TV-rpogram, kan man kanskje si :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Åh, hun er så girlpower hobbypsykolog! Sitter der med det forståelsesfulle smilet sitt, skal alltid klemme og remember your inner strength, nobody can bring you down, blabla. Operah drar i det minste inn litt oppegående psykologer når hun skal snakke om ting hun ikke har peiling på, men Tyra kommer jo med all verdens ternke-seg-til-selv-teorier som hun ikke kan underbygge med noe som helst. Puh, dagens utblåsning! Du fikk satt ord på det :-) 0 Siter
mAd Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg mener å ha hørt at hun har "lagt seg ut" litt nå som hun ikke lenger har modellpresset på seg (hennes egne ord, altså Så henne på Ellen Show her om dagen, og tenkte det samme. Men det ser jo kledelig ut da 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg mener å ha hørt at hun har "lagt seg ut" litt nå som hun ikke lenger har modellpresset på seg (hennes egne ord, altså Så henne på Ellen Show her om dagen, og tenkte det samme. Men det ser jo kledelig ut da Hun har til og med vist fram push-up-underbuksene sine ;-) Dessuten har hun hengepupper! Så, det er håp for oss vanlige også ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Åh, hun er så girlpower hobbypsykolog! Sitter der med det forståelsesfulle smilet sitt, skal alltid klemme og remember your inner strength, nobody can bring you down, blabla. Operah drar i det minste inn litt oppegående psykologer når hun skal snakke om ting hun ikke har peiling på, men Tyra kommer jo med all verdens ternke-seg-til-selv-teorier som hun ikke kan underbygge med noe som helst. Puh, dagens utblåsning! Hehe, du beskriver det slik jeg oppfatter showet også ;-) Tydelig å se at hun har Oprah som forbilde, men hun fikser det liksom ikke helt... Hun hadde antagelig gjort det bedre om hun hadde laget showet på sine egne premisser uten å ha latt seg påvirke av Oprah? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.