Gå til innhold

Tyra banks show

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og kikket på dette programmet på tvn nå, og syns jommen tyra har fått både rumpe og hofter og tilogmed mage. Er hun gravid, eller har hun bare lagt på seg? Kledelig syns jeg, hun var for tynn før...

Skrevet

Jeg tror hun bare har lagt på seg litt, siden hun ikke har slikt press på seg for å være syltynn lenger.

Og enig, hun ser veldig bra ut :)

Gjest -trodde seriøst ikke hun var så _dum_
Skrevet

når det er sagt at hun ser bedre ut nå;

seriøst, jeg trodde hun var ganske oppegående før jeg så showet hennes.. det er en ufattelig dårlig etterligning av Oprah.. Blir bare for teit, alt det dumme hun kommer med i de forskjellige situasjonene..

Gjest amparro....
Skrevet

seriøst, jeg trodde hun var ganske oppegående før jeg så showet hennes.. det er en ufattelig dårlig etterligning av Oprah.. Blir bare for teit, alt det dumme hun kommer med i de forskjellige situasjonene..

Enig med deg, dårlig show!!!

Skrevet

Åh, hun er så girlpower hobbypsykolog!

Sitter der med det forståelsesfulle smilet sitt, skal alltid klemme og remember your inner strength, nobody can bring you down, blabla.

Operah drar i det minste inn litt oppegående psykologer når hun skal snakke om ting hun ikke har peiling på, men Tyra kommer jo med all verdens ternke-seg-til-selv-teorier som hun ikke kan underbygge med noe som helst.

Puh, dagens utblåsning!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sitter der med det forståelsesfulle smilet sitt, skal alltid klemme og remember your inner strength, nobody can bring you down, blabla.

Operah drar i det minste inn litt oppegående psykologer når hun skal snakke om ting hun ikke har peiling på, men Tyra kommer jo med all verdens ternke-seg-til-selv-teorier som hun ikke kan underbygge med noe som helst.

Puh, dagens utblåsning!

Heisann beibe, lenge siden jeg har sett deg! :D

Skrevet

Heisann beibe, lenge siden jeg har sett deg! :D

Fikk internett i leiligheten for en time siden, og er er jeg allerede =p

Har savna internett SÅÅÅÅ mye!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fikk internett i leiligheten for en time siden, og er er jeg allerede =p

Har savna internett SÅÅÅÅ mye!

Velkommen tilbake. :)

Skrevet

Puh, dagens utblåsning!

SÅ enig:)

Skrevet

Hvilken kanal går dette showet?

TVN på dagtid, tror jeg. Det gjorde det idag. Har aldri sett det før og var vel egentlig ikke noe å se på heller.

Skrevet

TVN på dagtid, tror jeg. Det gjorde det idag. Har aldri sett det før og var vel egentlig ikke noe å se på heller.

Hvis showet er dårligere enn Oprah, kommer jeg ikke til å se. Men har lyst til å ta en titt :-)

Skrevet

Hvis showet er dårligere enn Oprah, kommer jeg ikke til å se. Men har lyst til å ta en titt :-)

Det er mye dårligere enn oprah, men alltid artig å titte for å gjørse seg opp en mening selv.

Jeg var også nysgjerrig, men det avtok fort til ett stort gjesp.

Skrevet

Det er nok mest for yngre jenter og tenåringer.

Topp som TV-rpogram, kan man kanskje si :-)

Skrevet

Puh, dagens utblåsning!

Du fikk satt ord på det :-)

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at hun har "lagt seg ut" litt nå som hun ikke lenger har modellpresset på seg (hennes egne ord, altså;)

Så henne på Ellen Show her om dagen, og tenkte det samme. Men det ser jo kledelig ut da :)

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at hun har "lagt seg ut" litt nå som hun ikke lenger har modellpresset på seg (hennes egne ord, altså;)

Så henne på Ellen Show her om dagen, og tenkte det samme. Men det ser jo kledelig ut da :)

Hun har til og med vist fram push-up-underbuksene sine ;-)

Dessuten har hun hengepupper!

Så, det er håp for oss vanlige også ;-)

Skrevet

Puh, dagens utblåsning!

Hehe, du beskriver det slik jeg oppfatter showet også ;-)

Tydelig å se at hun har Oprah som forbilde, men hun fikser det liksom ikke helt... Hun hadde antagelig gjort det bedre om hun hadde laget showet på sine egne premisser uten å ha latt seg påvirke av Oprah?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...