Gå til innhold

Tyra banks show

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har til og med vist fram push-up-underbuksene sine ;-)

Dessuten har hun hengepupper!

Så, det er håp for oss vanlige også ;-)

Push-up-underbukser!? *lol* :D

Jeg skulle igrunn ønske jeg så like bra ut, når vekta ikke vil tilbake til utgangspunktet etter fødsel. Rart det der.. *tar seg en muffins til* ;)

Skrevet

Push-up-underbukser!? *lol* :D

Jeg skulle igrunn ønske jeg så like bra ut, når vekta ikke vil tilbake til utgangspunktet etter fødsel. Rart det der.. *tar seg en muffins til* ;)

Og Tyra Banks har ikke født, så da må du ha lov til å se sånn ut!

Spis muffinsen din med god samvittighet ;-)

Skrevet

Hehe, du beskriver det slik jeg oppfatter showet også ;-)

Tydelig å se at hun har Oprah som forbilde, men hun fikser det liksom ikke helt... Hun hadde antagelig gjort det bedre om hun hadde laget showet på sine egne premisser uten å ha latt seg påvirke av Oprah?

Ja, det burde hun nok. Men samtidig virker det som om hun krampeaktig skal være så mye mer uformell og varm enn det Oprah er, og det blir temmelig slitsomt det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...