Gå til innhold

Sexy Lise?

Anbefalte innlegg

Gjest synes hun er flott
Skrevet

Hun er ikke ordinær, ihvertfall. Hun har utrolig teft (eller er flink til å velge stylist) når det gjelder mote (klær, tilbehør, makeup, hår), er en sesong foran hele tiden.

Klassisk vakker har bare med gener / arv å gjøre, men det er hva du gjør med utgangspunktet ditt som er mest spennende, og som sier noe om hvem du er.

Ikke at akkurat denne reportasjen sier mest om det jeg synes er stiligst, men generelt er hun kjempefin og ikke som alle andre.

Skrevet

Hun ligger ganske over normal for hva jeg definerer som pen. Hun ser sunn ut!

Skrevet

Jeg synes hun er sexy, jeg.

Damer som er lange som flaggstenger har aldri vært sexy, heller ikke de med stort nesegrev og grovkraftig haka.

Pen og-eller sexy er liten, nett og med feminine runde trekk i ansiktet og kroppen, ikke lang med skarpkantede heksetrekk proklamerer mannen i huset her.

Men hver sin smak kanskje!

Skrevet

Damer som er lange som flaggstenger har aldri vært sexy, heller ikke de med stort nesegrev og grovkraftig haka.

Pen og-eller sexy er liten, nett og med feminine runde trekk i ansiktet og kroppen, ikke lang med skarpkantede heksetrekk proklamerer mannen i huset her.

Ja, hver sin smak. Jeg synes hun er lekker, jeg.

Gjest synes hun er flott
Skrevet

Nå er jeg liten og relativt nett, så jeg faller jo heldig ut i hans målestokk.

Men penhet synes jeg ikke har noe med høyde å gjøre, ansiktet kan være pent uansett, og en pen kropp har med proposjoner å gjøre. Personlig synes jeg oftere høye kvinner har flott kropp, men det er kanskje fordi jeg gjerne skulle hatt laange bein selv..

Hvem man synes er sexy har jo bare med preferanser å gjøre, og menn har jo ofte et ønske om å være den høye og sterke i et forhold, så at menn ønsker kvinner som ikke er mye høyere enn dem, er vel helt normalt. Men menn som virker som de er ubekvemme sammen med kvinner som er litt tøffe, sterke, høye osv, de mennene finner jeg veike. (selv om jeg er liten selv).

Skrevet

Nå er jeg liten og relativt nett, så jeg faller jo heldig ut i hans målestokk.

Men penhet synes jeg ikke har noe med høyde å gjøre, ansiktet kan være pent uansett, og en pen kropp har med proposjoner å gjøre. Personlig synes jeg oftere høye kvinner har flott kropp, men det er kanskje fordi jeg gjerne skulle hatt laange bein selv..

Hvem man synes er sexy har jo bare med preferanser å gjøre, og menn har jo ofte et ønske om å være den høye og sterke i et forhold, så at menn ønsker kvinner som ikke er mye høyere enn dem, er vel helt normalt. Men menn som virker som de er ubekvemme sammen med kvinner som er litt tøffe, sterke, høye osv, de mennene finner jeg veike. (selv om jeg er liten selv).

Kan hende, men jeg har aldri hørt en mann som synes en laaaang kvinne er sexy, langt er usexy iallefall når det nærmer seg 180! Gosj!

Skrevet

Snakk for deg selv, jeg har alltid syntes at Lise Karlses er både flott og sexy.

Skrevet

Kan hende, men jeg har aldri hørt en mann som synes en laaaang kvinne er sexy, langt er usexy iallefall når det nærmer seg 180! Gosj!

Jøss, omgås du bare veldig lave menn, eller menn som er litt usikre?

Skrevet

Er du misunnelig på lange slanke kvinner eller???

Du og gubben din er visst de eneste som ikke synes at Lise er en flott kvinne. Det er vel ikke alltid at høyde og div. andre ting bestemmer om en kvinne er flott eller ikke. Det er godt at vi har forskjellige smak.Jeg liker både, smale og tykke, lange jeg. Det er ikke kroppsfasongen som forteller om ett menneske er vakker eller ikke. Det er summen av alt.

Skrevet

Og jeg har aldri møtt et mannfolk som har uttalt seg om Lise Karlsnes uten å sikle.

Skrevet

Hva synes du om denne rumpa/kroppen på ei 41 år gammel "kjerring" da?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131135

Ikke mange som kan vise til noe slikt i 40 åra.....:-)

Grei nok den der også, ja. :)

Det er lite som er mer sexy enn damer som er 10+ år eldre enn meg og holder den formen der. :)

Skrevet

Grei nok den der også, ja. :)

Det er lite som er mer sexy enn damer som er 10+ år eldre enn meg og holder den formen der. :)

Hun har til og med fått 3 barn....!

Men jeg tipper at hun har svettet en del for å holde på den fasongen:-)

Enig i at det er lite som er mer sexy enn en godt voksen dame med en slik figur.

Skrevet

Hun har nydelige tenner og er alltid kul på håret. Og godt over gjennomsnittet pen, synes jeg. Men ikke outstanding.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...