Gå til innhold

Sexy Lise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er få som er mer sexy enn den dama der.

Giræ, a! Nesa hennes minner jo om Odd Nordstoga, jo! ;)

Skrevet

Giræ, a! Nesa hennes minner jo om Odd Nordstoga, jo! ;)

Hun er sikkert ingen fotomodelltype, men den typen damer har heller aldri appellert til meg.

Lise Karlsnes har derimot en så hinsides sexy væremåte og stil at det burde vært bilde av henne i ordboka ved siden av ordet "yummy". :)

Skrevet

Hun er sikkert ingen fotomodelltype, men den typen damer har heller aldri appellert til meg.

Lise Karlsnes har derimot en så hinsides sexy væremåte og stil at det burde vært bilde av henne i ordboka ved siden av ordet "yummy". :)

Jeg liker også stilen hennes, hun er rocka og kul. Men hun har fortsatt ei stor nese. ;)

Skrevet

Jeg liker også stilen hennes, hun er rocka og kul. Men hun har fortsatt ei stor nese. ;)

Det har jeg ikke engang lagt merke til, men jeg legger mer merke til helheten enn bagateller. Tror aldri jeg har hengt meg opp i den slags skjønnhetsfeil. :)

Skrevet

syns hun er pen jeg. men akkurat det bildet var ikke så fint. Slik jeg har sett på tv og videoer og slik er hun fin=) Men ansiktet blir alltid gjemt vekk i panneluggen da. Men enhver har jo sin egen stil.

Høyden vises ikke på tv btw

Skrevet

Det har jeg ikke engang lagt merke til, men jeg legger mer merke til helheten enn bagateller. Tror aldri jeg har hengt meg opp i den slags skjønnhetsfeil. :)

Bare når det gjelder Odd Nordstoga, altså?

Skrevet

Bare når det gjelder Odd Nordstoga, altså?

Ja, der har du et poeng. Men den mannen er noget ekstrem. Jeg vil jo også legge merke til bulken på hunchbacken i Notredam.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kan fint se at hun både er pen og sexy! Flott dame! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...