Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo

For 6mnd siden fødte jeg en sønn.

Før dette hadde jeg regelmessig menstrasjon,nesten på timen.

6uker etter fødselen fikk jeg tilbake menstrasjonen,og hadde den regelmessig i to mnd.

3mnd etter fødselen var jeg og fikk spiral,nå er menstrasjonen veldig uregelmessig.Det går nå både 5 og 6 uker mellom hver gang.

Nå er jeg 16dager over tiden,jeg ammer enda.Så hva er galt?Jeg blir så veldig redd for at det er noe galt eller at jeg kan være gravid igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24661-menstrasjon-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du både bruker spiral og ammer skulle det være liten risiko for graviditet, men ta en test for en sikkerhets skyld. At det er noe lengre mellom blødningene er egentlig ikke noe du skal være bekymret for, se om det ikke retter seg etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...