Gå til innhold

Hva er DIN beste aller egenskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du? Skapningen over spør om våre beste egenskaper.

En av mine beste egenskaper er sex.

Er det galt å skrive det?

Hvorfor er det i så fall verre å skrive det enn at jeg er en fantastisk god lytter?

Hahaha...

Det var vittig :)

Jeg sa jo ikke noe om hvilke av kvalitetene jeg hang meg opp i ;-) (er du litt opphengt i sex, kanskje?)

Jeg sa bare at du ikke var så beskjeden? Er du det,da?

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Katt-ja

12

• ShitDiddelyDo

9

• morsan

6

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hahaha...

Det var vittig :)

Jeg sa jo ikke noe om hvilke av kvalitetene jeg hang meg opp i ;-) (er du litt opphengt i sex, kanskje?)

Jeg sa bare at du ikke var så beskjeden? Er du det,da?

Jo, jeg er faktisk litt beskjeden. I hvert fall i visse settinger.

Jeg hadde egentlig tenkt til å skrive "i senga" som min beste egenskap, men antok at folk da ville jeg tro jeg kødda. Så jeg la ut om enkelte andre gode egenskaper jeg også har.

Det er greit å skrive at man er god til å male, skrive, tegne, lage mat eller fantastisk til å krydre ... et eller annet som må krydres, men nevner man sex; ja, da er man "lite beskjeden", "innbilsk" eller gud veit.

Merkelig.

Skrevet

Min beste egenskap er at jeg alltid ser det positive i ting, og så er jeg stort sett snill. :-) Det kommer man langt med.

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt til å skrive "i senga" som min beste egenskap, men antok at folk da ville jeg tro jeg kødda. Så jeg la ut om enkelte andre gode egenskaper jeg også har.

Det er greit å skrive at man er god til å male, skrive, tegne, lage mat eller fantastisk til å krydre ... et eller annet som må krydres, men nevner man sex; ja, da er man "lite beskjeden", "innbilsk" eller gud veit.

Merkelig.

Nå må du høre... Jeg gjentar: Jeg påpekte _ikke_ den manglende beskjedenheten som et svar til din kommentar om "god i senga"!!!!

Men du nevnte _mange_ ting du var god til,- derfor sa jeg at du kanskje ikke var så beskjeden...

Skrevet

Nå må du høre... Jeg gjentar: Jeg påpekte _ikke_ den manglende beskjedenheten som et svar til din kommentar om "god i senga"!!!!

Men du nevnte _mange_ ting du var god til,- derfor sa jeg at du kanskje ikke var så beskjeden...

Men selv om du ror nå er det åpenbart hva du siktet til.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Merkelig.

Jeg tror deg. og synes ikke du er innbildsk.

Mange er nok sjalu for at de selv ikke er gode i senga, bla.

Men alle har sine områder de behersker bedre enn andre.

Og de som ikke er så gode som de skulle ønske, på et område, kan begynne å utvikle denne siden ved seg selv.

(Feks gå kurs, lese, øve, lære av andre,..)

Holder du kurs, forresten?

;)

Skrevet

Jeg tror deg. og synes ikke du er innbildsk.

Mange er nok sjalu for at de selv ikke er gode i senga, bla.

Men alle har sine områder de behersker bedre enn andre.

Og de som ikke er så gode som de skulle ønske, på et område, kan begynne å utvikle denne siden ved seg selv.

(Feks gå kurs, lese, øve, lære av andre,..)

Holder du kurs, forresten?

;)

Aldri gått kurs, ei heller holder jeg det. Men jeg tror ikke sex er noe som kan læres. Det er talent.

Enten har man det eller så har man det ikke.

Skrevet

Hvorfor det?

Altså: Prozak sa at han var god i senga (eller noe sånt). Jeg svarte ikke ham.

Alle de andre har nevnt en eller toppen to ting de er gode til.

Du kom med en lang tirade av gode egenskaper?

Ops,- jeg fant visst en ting til du ikke er så glimrende til: å innrømme at du tar feil ;-) (Sitat:"Selv om du ror nå er det åpenbart hva du siktet til")

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Er det et tegn på at man _ikke_ kan være beskjeden i enkelte settinger, fordi om man har _mange ting_ man er god i??

*riste på hodet*

Skrevet

Dessuten var min kommentar ikke surt ment,- bare en spøkefull kommentar,- tok det for gitt at det var det den ble oppfattet som...

Skrevet

Dessuten var min kommentar ikke surt ment,- bare en spøkefull kommentar,- tok det for gitt at det var det den ble oppfattet som...

Jeg tar det naturligvis ikke ille opp, men jeg satt og ventet på kommentarer av denne typen og kastet meg på den første som kom - for jeg visste de ville komme. Såpass kjenner jeg dolfolket. :)

Skrevet

Er det et tegn på at man _ikke_ kan være beskjeden i enkelte settinger, fordi om man har _mange ting_ man er god i??

*riste på hodet*

"Er det et tegn på at man _ikke_ kan være beskjeden i enkelte settinger, fordi om man har _mange ting_ man er god i??"

Selvsagt ikke. Men når man selv navner opp i fleng alle ting man er god i, så må man da kunne tåle en spøkefull kommentar om at man kanskje ikke er så beskjeden?

*rister på hodet tilbake*

Skrevet

Aldri gått kurs, ei heller holder jeg det. Men jeg tror ikke sex er noe som kan læres. Det er talent.

Det tror jeg også. Jeg brukte fire år på å tro at sex kan læres, men det ga null resultater. Man kan ikke forklare hva som gjør en person god i senga. I hvert fall ikke på en sånn måte at de kan følge oppfordringen.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Min siste kommentar vedrørende om du holder kurs, var en spøk.

Og jeg forstår at du er et naturtalent.

Men jeg har tro på at dette feltet også er noe de fleste _kan_ lære å bli god i. Det er selvsagt et stort fortrinn å ha _talent_ for det(som med så mye annet), men jeg tror det kan utvikles enormt hos de fleste (Hvis viljen og lysten og pågangsmotet er til stede).

Skrevet

Jeg tar det naturligvis ikke ille opp, men jeg satt og ventet på kommentarer av denne typen og kastet meg på den første som kom - for jeg visste de ville komme. Såpass kjenner jeg dolfolket. :)

Og du feiltolket meg :)

Jeg har en tendens til å være litt sarkastisk og humoristisk...

Skrevet

Tenker du hadde blitt litt skuffet jeg, om ikke det var noen som hadde svart deg ;-)

Skrevet

Hvorfor det?

Altså: Prozak sa at han var god i senga (eller noe sånt). Jeg svarte ikke ham.

Alle de andre har nevnt en eller toppen to ting de er gode til.

Du kom med en lang tirade av gode egenskaper?

Ops,- jeg fant visst en ting til du ikke er så glimrende til: å innrømme at du tar feil ;-) (Sitat:"Selv om du ror nå er det åpenbart hva du siktet til")

;-)

Kommentaren din var jo bare en artig og uskyldig kommentar til en som hadde en lang liste med egenskaper som var "hans beste egenskap", så det burde ikke være noen grunn til å gå i forsvarsposisjon! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...