Gå til innhold

iTunes hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plugget inn iPod'en i USB-porten for å lade den, men iTunes ser den ikke. Samtidig står det "Do not disconnect" i displayet på iPod'en, så hva gjør jeg nå?

Skrevet

Jeg pleier bare å dra ledningen ut av pc-en, klikke bort Itunes, starte Itunes igjen og koble til Ipoden.

Skrevet

Jeg pleier bare å dra ledningen ut av pc-en, klikke bort Itunes, starte Itunes igjen og koble til Ipoden.

Selv om det står "Do not disconnect"? Tør jeg det da?

Skrevet

Selv om det står "Do not disconnect"? Tør jeg det da?

Alternativet er at du aldri kan koble den fra, for den meldingen vil ikke forsvinne med det første.

Jeg skal ikke si at det ikke går til helvete, men jeg kan i hvert fall si at det aldri har gått til helvete når jeg har kobla den fra - og jeg har gjort det mange ganger.

Skrevet

Alternativet er at du aldri kan koble den fra, for den meldingen vil ikke forsvinne med det første.

Jeg skal ikke si at det ikke går til helvete, men jeg kan i hvert fall si at det aldri har gått til helvete når jeg har kobla den fra - og jeg har gjort det mange ganger.

Sett sånt... jeg tok en dusj (for årsaken til at jeg trengte å lade var jo at jeg hadde vært ute og trent), og nå er iPod'en dukket opp på listen.

Tålmodighet var tydeligvis tingen.

Skrevet

Sett sånt... jeg tok en dusj (for årsaken til at jeg trengte å lade var jo at jeg hadde vært ute og trent), og nå er iPod'en dukket opp på listen.

Tålmodighet var tydeligvis tingen.

Ok. Tålmodighet er ikke en av mine sterke sider, så jeg pleier bare å røske den ut. :)

Skrevet

Samme problem her. Tror jeg fant ut at iPoden ikke skal være slått på når du kobler til. Slå på først etter at ledningene er i PCen.

En stund siden jeg sist holdt på med dette, men tror det var slik. Prøv.

Skrevet

Forresten, koblet den i PCen nå, men får opp et svart bilde av et batteri. Ingen bevegelser i bildet, og ingen reaksjon når jeg trykker på iPoden. Drar jeg ut ledningen forsvinner halve bildet av batteriet.... Får fremdeles ikke slått på...

Det må sies at jeg tror det er no galt med iPoden min, den er så vanvittig vrang. Har mest lyst å kaste dritten i veggen. Brukervennlig my ass.

Skrevet

Ok. Tålmodighet er ikke en av mine sterke sider, så jeg pleier bare å røske den ut. :)

Du som har litt peiling på dette - det skal vel være mulig å trykke på ipoden samtidig som den er koblet til PCen for lading? Høre på musikk og lete etter sanger og sånn?

Det går ikke på min. Den viser bare bildet av et svart batteri, ingen bevegelser, og ingen reaksjon når jeg trykker. Normalt..?

Skrevet

Du som har litt peiling på dette - det skal vel være mulig å trykke på ipoden samtidig som den er koblet til PCen for lading? Høre på musikk og lete etter sanger og sånn?

Det går ikke på min. Den viser bare bildet av et svart batteri, ingen bevegelser, og ingen reaksjon når jeg trykker. Normalt..?

Nei, det går ikke. Men hvorfor lade den opp med pc-en? Har dere ikke ledning til strømuttak?

Skrevet

Nei, det går ikke. Men hvorfor lade den opp med pc-en? Har dere ikke ledning til strømuttak?

Jo, men den ligger i en boks bakerst i et skap. Dessuten skulle jeg stokke litt på noen spillelister samtidig.

Skrevet

Nei, det fulgte ikke med. Kun en ledning til USB-porten.

Skrevet

Nå prøver jeg å slå den av ved å holde menu-knappen inne. Lyset bare dempes, og når jeg slipper knappen lyser den opp igjen. Normalt?

Skrevet

Glem det siste der, er så lenge siden jeg har brukt den at jeg har glemt hvilke kanpper man trykker på.

Er det mulig.. Nå går jeg og legger meg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...