Gå til innhold

Nord-Norges største skrulle?

Anbefalte innlegg

jakten på sjelen

En kompis av meg har sjekket Nord-Norges største skrulle. Hun er inn og ut hos Gestaltterapeuter, barnevern, BUP, politi and you name it. Fyren er fortsatt forelsket han. Dama har barn fra før, og disse barna mener hun er seksuelt misbrukt.Det samme mener hun at hun selv er, selv om hun ikke kan huske noe som helst av det. Hun har utpekt hele tre menn fra sin og barnas nærmeste familie som misbrukere. Dette er helt vanlige fyrer. Historiene hennes er fullstendig usammenhengende, og jeg vet at politiet og barnevernet mener misbruk ikke har skjedd. Dette har kompisen min fortalt, men han tror de er idioter. Selv er hun arbeidsledig. Hun har begynt på en del utdanninger og slutta. Nå vil hun være kunstner. Hun påstår også at menn hun kjenner er voldelig, doper unga hennes og sånt. Kameraten min tier stille og synes han har funnet den kjempedama. Selv gremmes jeg. Ikke bare virker dama psykisk nedkjørt. Jeg synes hun helt grufull med alle beskyldningene sine. Halve slekta hennes og hele eksmannens slekt får ikke se ungene fordi hun tror de er farlige. Hun har en merkelig måte å snakke på. Mye drama, følelser og sorger.`Barna går får lut og kaldt vann, nå har de fått angst. Hun påstår det skyldes misbruket, jeg mener det skyldes den lite gode mora. Det verste er at kameraten min er ulykkelig oppi det hele. Han plasserer grunnet til sin ulykke hos alle som er fæle med dama hans. Jeg prøver jo å holde synspunktene mine for meg selv, men den dama virker ikke god på meg.Hadde vært flau av å vise meg ute med henne. Hva hadde dere gjort

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246627-nord-norges-st%C3%B8rste-skrulle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehhh, er dette tull eller? folk kan da ikke være sånn?

Hun høres direkte farlig ut for både seg sjøl, barna sine, slekta og hele mølja.

Ingen fare med at noen er sånn, det skal jeg love deg og verre enn dette kan de også være. *Du tror det ikke før du ser det*

"Det samme mener hun at hun selv er, selv om hun ikke kan huske noe som helst av det. Hun har utpekt hele tre menn fra sin og barnas nærmeste familie som misbrukere. Dette er helt vanlige fyrer."

Det er ikke uvanlig at man fortrenger overgrep. Og overgripere er gjerne "helt vanlige fyrer".. trodde du de gikk sundt med stempel i panna og fangenummer på brystet eller??

Uansett hva du vil men dette innlegget er det tåpelig av deg å gjøre narr av noen med store problemer. For det er det du gjør, og attpåtil snur du det til DITT problem, fordi det vil være flaut for deg å vise deg med henne!!

jakten på sjelen

"Det samme mener hun at hun selv er, selv om hun ikke kan huske noe som helst av det. Hun har utpekt hele tre menn fra sin og barnas nærmeste familie som misbrukere. Dette er helt vanlige fyrer."

Det er ikke uvanlig at man fortrenger overgrep. Og overgripere er gjerne "helt vanlige fyrer".. trodde du de gikk sundt med stempel i panna og fangenummer på brystet eller??

Uansett hva du vil men dette innlegget er det tåpelig av deg å gjøre narr av noen med store problemer. For det er det du gjør, og attpåtil snur du det til DITT problem, fordi det vil være flaut for deg å vise deg med henne!!

Er bekymra for kameraten min, ikke for meg. Vet at overgrep kan være fortrengt. Men ærlig talt, historiene til denne dama er særs lite troverdig. Jeg stoler faktisk på utredningene til barnevernet, politiet og overgrepsekspertene. Kjenner barna til disse "fæle" overgriperne og de forteller om flotte fedre. Dama ødelegger livet til mange menn og til barna sine. Hun er særs usympatisk. Blant annet sier hun at den nye typen hennes bare er en økomomisk melkeku for henne. Det har jeg hørt fra dama mi som har litt kontakt med henne. Sorry, 90 % av alle overgripshistorier ville jeg trodd på, men her har jeg lest vedtak hos kompisen min. Dette er tøys. Den neste som går til helvete er nok kompisen min.

Er bekymra for kameraten min, ikke for meg. Vet at overgrep kan være fortrengt. Men ærlig talt, historiene til denne dama er særs lite troverdig. Jeg stoler faktisk på utredningene til barnevernet, politiet og overgrepsekspertene. Kjenner barna til disse "fæle" overgriperne og de forteller om flotte fedre. Dama ødelegger livet til mange menn og til barna sine. Hun er særs usympatisk. Blant annet sier hun at den nye typen hennes bare er en økomomisk melkeku for henne. Det har jeg hørt fra dama mi som har litt kontakt med henne. Sorry, 90 % av alle overgripshistorier ville jeg trodd på, men her har jeg lest vedtak hos kompisen min. Dette er tøys. Den neste som går til helvete er nok kompisen min.

Jeg ville vært vel så bekymret for barna hennes, for å være helt ærlig.. Kompisen din er voksen, han klarer seg nok.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...