Gå til innhold

Din dårligste egenskap

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Noen som tør svare her?

(Kom gjerne med flere)

:-)

Skrevet

Jeg kan si hva min dårligste egenskap er, det er at eg er så forbaska snarsint. Og da kaster jeg gjerne noe i gulvet.

Men blir heldigvis fort blid igjen :o)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ja, du da?

Nysgjerrig?

Det er i hvertfall _en god_ egenskap!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har særdeles slett impulskontroll. Jeg er tidvis lat. Jeg kan bære nag. Jeg kan være elitistisk, arrogant & fordømmende, og småsnobbete. Jeg har på enkelte områder slett moral, og jeg kan finne på å juge grovt!Au!:-o Det så ikke bra ut på trykk!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg har særdeles slett impulskontroll. Jeg er tidvis lat. Jeg kan bære nag. Jeg kan være elitistisk, arrogant & fordømmende, og småsnobbete. Jeg har på enkelte områder slett moral, og jeg kan finne på å juge grovt!Au!:-o Det så ikke bra ut på trykk!

Du er nok ikke værre enn oss andre her..

Og svært ærlig er du.

Skrevet

Er så grusomt rotete! Klarer ikke å holde huset ryddig. Rot som ligger fremme, blir liksom en del av interiøret, slik at jeg ikke legger merke til det etterhvert...

Men i dag har jeg ryddet gjennom masse tøy og sortert ut to digre søppelsekker som jeg skal gi til Russland :-)

Skrevet

Min dårligste egenskap er at de eneste gode egenskapene jeg har er de jeg ramsa opp nedenfor.

Skrevet

Distre og kommer alltid forsent. Iallfall akkurat på tiden..

Skrevet

Jeg har en tendens til å komme for sent til ting hvor jeg ikke trenger gjøre et godt inntrykk. Jeg har også en tendens til å utsette ting som kan utsettes. Og jeg (vi, han har bestemt det) betaler ikke lisens og ha sneket på toget flere ganger.

Skrevet

Jeg ble spurt under jobbintervju om mine tre dårligste egenskaper, shit det var vanskelig. Jeg vet jeg ikke er perfekt og har sikkert mange feil, men å komme på noe der og da liksom.... skal man si noe som har betydning for den jobben man søker eller sånn generelt?

Min dårligste side: Kan til tider bli litt ukonsentrert, men henter meg fort inn igjen...

Skrevet

Jeg er et skippertakmenneske som har en tendens til å utsette ting som kjeder meg. Særlig her hjemme, for her er det ingen sjef som puster meg i nakken.

Skrevet

Jeg blir veldig fort sinna og hisser meg lett opp (ofte for små bagateller), utsetter ofte å gjøre ting, har liten tålmodighet, forferdelig rotete

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg ble spurt under jobbintervju om mine tre dårligste egenskaper, shit det var vanskelig. Jeg vet jeg ikke er perfekt og har sikkert mange feil, men å komme på noe der og da liksom.... skal man si noe som har betydning for den jobben man søker eller sånn generelt?

Min dårligste side: Kan til tider bli litt ukonsentrert, men henter meg fort inn igjen...

Ang jobbintervju, så er det sånn generelt de er ute etter å vite. For vi bruker vel alle sidene våre som menneske- også på jobb,.

Ha en fin kveld!

:)

Skrevet

Er fryktelig dårlig på selvskryt.

Som mange andre menn, trekker jeg meg inn i skallet av og til - især når jeg er sliten.

Har lett for å henge meg opp i ting jeg synes er spennende - kan bli lange og sene kvelder og netter om jeg leser en god bok.

Snakkes det om ting jeg er veldig interessert i og har stor kunnskap om, kan jeg fort finne på å komme med lengre monologer.

Jeg røyker.

Jeg er altfor glad i usunn mat.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Er fryktelig dårlig på selvskryt.

Som mange andre menn, trekker jeg meg inn i skallet av og til - især når jeg er sliten.

Har lett for å henge meg opp i ting jeg synes er spennende - kan bli lange og sene kvelder og netter om jeg leser en god bok.

Snakkes det om ting jeg er veldig interessert i og har stor kunnskap om, kan jeg fort finne på å komme med lengre monologer.

Jeg røyker.

Jeg er altfor glad i usunn mat.

Jeg synes du høres ut som en trivelig fyr!

(og ennå har jeg ikke hørt "de gode egenskapene")

Ha en fin kveld!

Har du noen å dele kvelden med?

Skrevet

Jeg synes du høres ut som en trivelig fyr!

(og ennå har jeg ikke hørt "de gode egenskapene")

Ha en fin kveld!

Har du noen å dele kvelden med?

Er godt gift *s*

Og jeg og kona har barnefri i kveld og - så får neppe anledning til å være så veldig mye alene resten av kvelden.

De gode egenskapene får du se langt etter; se punkt en under dårlige egenskaper *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...