Gå til innhold

Din dårligste egenskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så grusomt rotete! Klarer ikke å holde huset ryddig. Rot som ligger fremme, blir liksom en del av interiøret, slik at jeg ikke legger merke til det etterhvert...

Men i dag har jeg ryddet gjennom masse tøy og sortert ut to digre søppelsekker som jeg skal gi til Russland :-)

Rot blir en del av interiøret.. Der kjenner jeg meg godt igjen..

Noen ganger blir jeg sliten av å tenke på alt jeg skulle ha gjort ;)

Skrevet

Jeg kan fort bli skikkelig sur. Men heldigvis går det fort over igjen også.

Jeg banner for mye

Jeg kan være ganske lat.

Skrevet

Jeg er altfor godtroende. Stoler altfor fort på folk. Det er sunt med litt skepsis og tilbakeholdenhet inntil man kjenner andre bedre, men jeg klarer ikke...

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Er godt gift *s*

Og jeg og kona har barnefri i kveld og - så får neppe anledning til å være så veldig mye alene resten av kvelden.

De gode egenskapene får du se langt etter; se punkt en under dårlige egenskaper *s*

Så heldig hun er!

(Og jeg var ikke på sjekkern, om du skulle tro det)

Ha det fint i kveld!

:)

Gjest Tror jeg i allefall
Skrevet

Alt for mye på dol...

Skrives det ikke "altfor"?

Mener ikke å hakke. Vet bare at du er glad i å skrive korrekt. ;-)

Skrevet

jeg tar meg selv for høytidelig, er altfor redd for å drite meg ut eller virke dum på noen måte.

også er jeg nok litt for naiv på noen områder. jeg er f.eks. håpløs på å ta butikktyver på jobben, for jeg tror jo ikke at noen av kundene stjeler... :)

Gjest Trost i taklampa
Skrevet

Ehhhh...hvilket glede har du av alt dette spørrepeset? Det begynner å bli slitsomt skjønner du, veldig slitsomt!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ehhhh...hvilket glede har du av alt dette spørrepeset? Det begynner å bli slitsomt skjønner du, veldig slitsomt!

Jeg?

Det er hovedsaklig for å glede andre...

Gjest Trost i taklampa
Skrevet

Jeg?

Det er hovedsaklig for å glede andre...

Hvorfor svarer du ikke selv på det du spør om da? rart egentlig.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg synes ikke det er interessant.Derfor.Men jeg kan jo gjøre det, da.

Mange starter liknende tråder anonymt, også, uten å svare selv..

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

* Svært masete til tider, mener ikke noe galt med det, men er forferdelig ensom og ...

Gjest Trost i taklampa
Skrevet

* Svært masete til tider, mener ikke noe galt med det, men er forferdelig ensom og ...

Beklager, jeg skal ikke tråkke på deg om du er ensom, da er det kanskje forståelig om du henger mye her for selskaps skyld.

Men et godt tips er å svare på spørsmålene selv også. :)

Btw, har du ikke mann og barn til å holde deg med selskap da? :)eller er du kanskje for ung til det?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Beklager, jeg skal ikke tråkke på deg om du er ensom, da er det kanskje forståelig om du henger mye her for selskaps skyld.

Men et godt tips er å svare på spørsmålene selv også. :)

Btw, har du ikke mann og barn til å holde deg med selskap da? :)eller er du kanskje for ung til det?

Dere må bare tråkke. Til vanlig tåler jeg det. Men jeg er virkelig ensom. Men skal være flinkere til å følge spillereglene. Og det er heller ikke meningen at jeg skal ha spesialbehandling fordi jeg er ensom.

Men av og til er det veldig tungt.

Har ingen nå. Men det er godt å ha dere.

Takk for svar.

Gjest Trost i taklampa
Skrevet

Dere må bare tråkke. Til vanlig tåler jeg det. Men jeg er virkelig ensom. Men skal være flinkere til å følge spillereglene. Og det er heller ikke meningen at jeg skal ha spesialbehandling fordi jeg er ensom.

Men av og til er det veldig tungt.

Har ingen nå. Men det er godt å ha dere.

Takk for svar.

Er du bare ungjenta eller? du kan jo gi en antydning om hvor gammel du er, eller...? :)

Så nysgjerrig på hvor gamle folk her inne er jeg da, maby jeg bør snekre en egen tråd om det! :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Er du bare ungjenta eller? du kan jo gi en antydning om hvor gammel du er, eller...? :)

Så nysgjerrig på hvor gamle folk her inne er jeg da, maby jeg bør snekre en egen tråd om det! :)

Jeg er også svært nysgjerrig, men har infunnet meg med at det dessverre er mye jeg aldri får vite. Og da konsentrerer jeg meg heller om å være nysgjerrig på ting jeg har sjanse til å finne ut av.

Takk for at du brydde deg. Det var hyggelig av deg. Ha det godt!

God natt.

Skrevet

Skrives det ikke "altfor"?

Mener ikke å hakke. Vet bare at du er glad i å skrive korrekt. ;-)

Du har nok helt rett. Tusen takk :)

Skrevet

Som student er jeg nokså ustrukturert.

Som familiemenneske er jeg til tider litt stresset. Som i morrest, da jeg _hoppet_ rundt på kjøkkengulvet for å få ungene til å skynde seg litt. Men jeg kjefter ikke. Lar kroppsspråket tale for seg! Sikkert et merkelig syn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...