Gjest Kjøpern Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Får man tegne abonnement på mobiltelefon, selv om man har en to år gammel betalingsanmerkning? 0 Siter
hidi Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Slike anmerkninger blir strøket når regningene blir betalt. 0 Siter
Gjest mrsv Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Når du har betalt gjelden, kan du få slettet betalingsanmerkningen. 0 Siter
Gjest Kjøpern Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Slike anmerkninger blir strøket når regningene blir betalt. Jeg skulle et eller annet for en stund siden (husker ikke hva), men kunne ikke fordi jeg hadde den anmerkningen. 0 Siter
hidi Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg skulle et eller annet for en stund siden (husker ikke hva), men kunne ikke fordi jeg hadde den anmerkningen. Denne loven er forholdsvis ny, men vet ikke hvor ny.... Men de blir strøket. Det er jeg helt sikker på. 0 Siter
Gjest mrsv Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg skulle et eller annet for en stund siden (husker ikke hva), men kunne ikke fordi jeg hadde den anmerkningen. Har du betalt gjelden, så må du sørge for å få slettet anmrekningen. 0 Siter
Gjest Kjøpern Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Har du betalt gjelden, så må du sørge for å få slettet anmrekningen. Hvordan får man slettet den da? Er jo over to år siden jeg betalte gjelden. 0 Siter
hidi Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hvordan får man slettet den da? Er jo over to år siden jeg betalte gjelden. Ringe dit du betalte regningen og be dem slette. 0 Siter
Gjest mrsv Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hvordan får man slettet den da? Er jo over to år siden jeg betalte gjelden. Kontakt inkassobyrået og krev at de sletter anmerkningen. Hilsen 0 Siter
flisa Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hvordan får man slettet den da? Er jo over to år siden jeg betalte gjelden. Om du trykker på en telefon her inne og søker så får du beskjed med en gang om du er kredittverdig: http://www.mobyson.no/category.php?categoryID=11 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.