Gjest Aviaana Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg higer etter fet mat nå.kremfløte og masse oljer, cheeseburger, pomfri og majones. Men jeg kan ikke spise dette i lengden, dessuten passer jeg på vekta også. Har dere noen tips til meg. Hvordan bli kvitt dette suget etter fet og usunn mat?. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 *Se filmen om ha som spiste mc donaldsmat i flere uker.Helsa hans ble faretruende dårlig på de ukene. *Tenk over hva denne maten gjør med kroppen din 0 Siter
flisa Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 *Se filmen om ha som spiste mc donaldsmat i flere uker.Helsa hans ble faretruende dårlig på de ukene. *Tenk over hva denne maten gjør med kroppen din Jeg har sett den - og det hjalp ikke jeg tror det er en galskap. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg har sett den - og det hjalp ikke jeg tror det er en galskap. Hva er galskap: *Filmen? *Eller det du bedriver med ditt inntak? (Jeg forsto ikke helt hva du mente..) 0 Siter
flisa Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hva er galskap: *Filmen? *Eller det du bedriver med ditt inntak? (Jeg forsto ikke helt hva du mente..) Det at man ikke lærer av skremselspropaganda men sitter og døtter i huet likevel. *sukk* 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det at man ikke lærer av skremselspropaganda men sitter og døtter i huet likevel. *sukk* Det må da finnes noe som hjelper mot denne galskapen? Kan noen saende spørsmålet videre til NHD? Spøk til side: Det har med selvkontroll og å ta ansvar for egen helse å gjøre, og den kan øves opp! ) 0 Siter
flisa Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det må da finnes noe som hjelper mot denne galskapen? Kan noen saende spørsmålet videre til NHD? Spøk til side: Det har med selvkontroll og å ta ansvar for egen helse å gjøre, og den kan øves opp! ) Kanskje jeg ikke vil 8Þ 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Kanskje jeg ikke vil 8Þ *LOL* Så søt du var i dag! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.