Gå til innhold

Å realisere seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Realiserer du deg selv på DOL? ;)

Du må vel utvilsomt være den mest aktive her for tiden..

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Realiserer du deg selv på DOL? ;)

Du må vel utvilsomt være den mest aktive her for tiden..

Nå misforsto du: Dette var et spørsmål til _deg_.

Ha en fortsatt fin kveld!

:-)

Skrevet

Kjære deg! Kan ikke du ta en pause fra alle disse spørsmålene dine og heller legge inn ett hver dag.....

Det blir litt slitsomt. Min mening.

Ha en fin kveld

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Kjære deg! Kan ikke du ta en pause fra alle disse spørsmålene dine og heller legge inn ett hver dag.....

Det blir litt slitsomt. Min mening.

Ha en fin kveld

Ha en fin kveld, du også!

Skrevet

Ha en fin kveld, du også!

Det er noe i det, altså. OGså kan det jo være lurt og gjøre litt andre ting enn å sitte her inne dagen lang?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det er noe i det, altså. OGså kan det jo være lurt og gjøre litt andre ting enn å sitte her inne dagen lang?

Ville høre hva _andre_ har gjort. Men takk for tips.

Ha en deilig kveld!

:)

Skrevet

Ha en deilig kveld!

Hva har _du_ gjort?

Hva vil _du_ gjøre?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hva har _du_ gjort?

Hva vil _du_ gjøre?

Det er ikke interessant for dere å vite

Skrevet

Det er ikke interessant for dere å vite

Du kødder nå? Du spør og graver om alt mulig her, men nekter nesten plent å svare på spørsmålene selv?

Ikke det, jeg er enig i at det ikke er interessant. Men å svare selv er det minste du kan gjøre, når det er du som spør.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Du kødder nå? Du spør og graver om alt mulig her, men nekter nesten plent å svare på spørsmålene selv?

Ikke det, jeg er enig i at det ikke er interessant. Men å svare selv er det minste du kan gjøre, når det er du som spør.

Jeg har jo samlet nok info til å *lage en profil* av noen og enhver her inne nå.

Nei, spøk til side. Men jeg synes det er utrolig hva folk svarer på uten betenkeligheter.

Mange av trådene jeg startet, er nok til glede og nytte for mange, selv om jeg selv ikke svarer på dem.

Skrevet

Ha en deilig kveld!

Nå syns jeg det du driver med er spam. Ganske ubehagelig spam, også. Masete og ekkel, slett ingen liten kattepus, svær, diger, nysgjerrig katte, hva?

Det eneste du argumenterer med er at det er så morsomt for deg. Du skulle vel ikke være inne i en manisk periode, vel? Får lyst til å sitere en viss person. "Ta pilla di".

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Nå syns jeg det du driver med er spam. Ganske ubehagelig spam, også. Masete og ekkel, slett ingen liten kattepus, svær, diger, nysgjerrig katte, hva?

Det eneste du argumenterer med er at det er så morsomt for deg. Du skulle vel ikke være inne i en manisk periode, vel? Får lyst til å sitere en viss person. "Ta pilla di".

Jeg har ikke argumentert med at det er morsomt for meg.

Ha en god kveld!

:o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg og synes dette virker en smule manisk.

Skrevet

Jeg og synes dette virker en smule manisk.

En smule? H*n har jo sikkert skrevet flere innlegg her på et par uker enn det jeg har gjort på et halvt år.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

En smule? H*n har jo sikkert skrevet flere innlegg her på et par uker enn det jeg har gjort på et halvt år.

Er det ikke bra at vi er forskjellige, synes du?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg er helt forskremt over at folk sier at de tror dette om meg.

*Grøss*

Men dem om det.

Skrevet

Jeg er helt forskremt over at folk sier at de tror dette om meg.

*Grøss*

Men dem om det.

Du VIRKER sånn, ikke sant? Du skaper jo denne illusjonen sjøl.

Antakelig fordi du gjør deg så småbarnsaktig pusete og flørtete hele tiden, og så tenker man fort at stakkars hun der, hun er nok stor og fæl. I virkeligheten. Ja, livet er jammen urettferdig.

:0

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Antakelig fordi du gjør deg så småbarnsaktig pusete og flørtete hele tiden, og så tenker man fort at stakkars hun der, hun er nok stor og fæl. I virkeligheten. Ja, livet er jammen urettferdig.

*mjau*

Jeg er hverken katt, eller diger.

Men tro hva dere vil.

God kveld.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det er ikke pent å snakke stygt om andre, Jeg snakker ikke stygt om dere.

Forstår ikke hvorfor dere gjør det om meg, og tillegger meg egenskaper jeg ikke har.

Jeg forsøker å spre _glede_.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...