Gå til innhold

Å realisere seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke pent å snakke stygt om andre, Jeg snakker ikke stygt om dere.

Forstår ikke hvorfor dere gjør det om meg, og tillegger meg egenskaper jeg ikke har.

Jeg forsøker å spre _glede_.

Det er ikke for å være kjip, men du mislykkes. Du spammer forumet og folk begynner å bli lei.

Kan du la være å starte tråder i noen dager og svare noe fornuftig på andres tråder. For jeg tror ingen mener at du ikke har noe fornuftig å si. Men det blir for mye for mange.

Skrevet

Det er ikke for å være kjip, men du mislykkes. Du spammer forumet og folk begynner å bli lei.

Kan du la være å starte tråder i noen dager og svare noe fornuftig på andres tråder. For jeg tror ingen mener at du ikke har noe fornuftig å si. Men det blir for mye for mange.

Alltid har du noe godt og klokt å komme med.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Så jeg mislykkes i å spre glede, ved å starte for mange tråder?

(Ja, jeg trenger å få det inn med te-skje.)

Skrevet

Så jeg mislykkes i å spre glede, ved å starte for mange tråder?

(Ja, jeg trenger å få det inn med te-skje.)

Jepp. det gjør du, håper du ikke trenger å få det inn med dråpeteller ;o)

Skrevet

Alltid har du noe godt og klokt å komme med.

Jeg er lei av hele pusekatten for øyeblikket :o(

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jepp. det gjør du, håper du ikke trenger å få det inn med dråpeteller ;o)

Ok, da skal jeg forsøke å begrense meg..

Ha en fin kveld!

Skrevet

Ok, da skal jeg forsøke å begrense meg..

Ha en fin kveld!

Ha en fin kveld du også :o)

Skrevet

Det er ikke interessant for dere å vite

Det er ikke interessant for oss å vite?

Der røpet du nettopp hvilket annet nick du hadde før som også stilte 100vis av spørsmål, men ALDRI svarte på dem selv.

Og kom med AKKURAT samme svaret som du skrev nå nettopp!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det er ikke interessant for oss å vite?

Der røpet du nettopp hvilket annet nick du hadde før som også stilte 100vis av spørsmål, men ALDRI svarte på dem selv.

Og kom med AKKURAT samme svaret som du skrev nå nettopp!

?

Nå skjønte jeg lite..

Hva mente du med det?

Skrevet

?

Nå skjønte jeg lite..

Hva mente du med det?

Den får du tenke på selv.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Har ikke kommet så langt selv. Så jeg kan dermed heller ikke beskrive noe jeg ikke har gjort.

Inspirerende for oss som ikke har gjort dette, å lese om andres selvrealisering.

God natt, alle der ute!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...