Dorthe Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det er ikke pent å snakke stygt om andre, Jeg snakker ikke stygt om dere. Forstår ikke hvorfor dere gjør det om meg, og tillegger meg egenskaper jeg ikke har. Jeg forsøker å spre _glede_. Det er ikke for å være kjip, men du mislykkes. Du spammer forumet og folk begynner å bli lei. Kan du la være å starte tråder i noen dager og svare noe fornuftig på andres tråder. For jeg tror ingen mener at du ikke har noe fornuftig å si. Men det blir for mye for mange. 0 Siter
hidi Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det er ikke for å være kjip, men du mislykkes. Du spammer forumet og folk begynner å bli lei. Kan du la være å starte tråder i noen dager og svare noe fornuftig på andres tråder. For jeg tror ingen mener at du ikke har noe fornuftig å si. Men det blir for mye for mange. Alltid har du noe godt og klokt å komme med. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det er ikke for å være kjip, men du mislykkes. Du spammer forumet og folk begynner å bli lei. Kan du la være å starte tråder i noen dager og svare noe fornuftig på andres tråder. For jeg tror ingen mener at du ikke har noe fornuftig å si. Men det blir for mye for mange. Så jeg mislykkes i å spre glede, ved å starte for mange tråder? (Ja, jeg trenger å få det inn med te-skje.) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Så jeg mislykkes i å spre glede, ved å starte for mange tråder? (Ja, jeg trenger å få det inn med te-skje.) Jepp. det gjør du, håper du ikke trenger å få det inn med dråpeteller ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Alltid har du noe godt og klokt å komme med. Jeg er lei av hele pusekatten for øyeblikket ( 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jepp. det gjør du, håper du ikke trenger å få det inn med dråpeteller ;o) Ok, da skal jeg forsøke å begrense meg.. Ha en fin kveld! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Ok, da skal jeg forsøke å begrense meg.. Ha en fin kveld! Ha en fin kveld du også ) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det er ikke interessant for dere å vite Det er ikke interessant for oss å vite? Der røpet du nettopp hvilket annet nick du hadde før som også stilte 100vis av spørsmål, men ALDRI svarte på dem selv. Og kom med AKKURAT samme svaret som du skrev nå nettopp! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det er ikke interessant for oss å vite? Der røpet du nettopp hvilket annet nick du hadde før som også stilte 100vis av spørsmål, men ALDRI svarte på dem selv. Og kom med AKKURAT samme svaret som du skrev nå nettopp! ? Nå skjønte jeg lite.. Hva mente du med det? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 ? Nå skjønte jeg lite.. Hva mente du med det? Den får du tenke på selv. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Har ikke kommet så langt selv. Så jeg kan dermed heller ikke beskrive noe jeg ikke har gjort. Inspirerende for oss som ikke har gjort dette, å lese om andres selvrealisering. God natt, alle der ute! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.