Angelica :o) Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det ordner seg.. Alt er mulig, noe tar bare litt lenger tid 0 Siter
flisa Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 "gjør alt du egentlig ikke tør" "gjør en person glad hver dag" 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1158769962' post='3300820] Det ordner seg.. Alt er mulig, noe tar bare litt lenger tid Den likte jeg. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Herregud, kan du ikke ta en liten pause? Ørtogfjørti innlegg om nesten det samme er ikke interessant. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Du har det ikke bedre enn du tillater deg selv å ha det. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 "gjør alt du egentlig ikke tør" "gjør en person glad hver dag" Dine var veldig gode! :-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Du har det ikke bedre enn du tillater deg selv å ha det. Den var fin! :-) 0 Siter
Gjest ferioza Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen... 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Herregud, kan du ikke ta en liten pause? Ørtogfjørti innlegg om nesten det samme er ikke interessant. Du synes at jeg *spammer ned* dette hyperinteressante forumet? Noen her ute kan bli lei *oppgitt blikk* av å lese om all denne sexen også, i hvertfall vi som får nok sex hjemme! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Du spammer jo hele forumet her jo! 0 Siter
hidi Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Du synes at jeg *spammer ned* dette hyperinteressante forumet? Noen her ute kan bli lei *oppgitt blikk* av å lese om all denne sexen også, i hvertfall vi som får nok sex hjemme! :-) Dette var stygt sagt! Det er du som spammer forumet med alle dine totalt unyttige spørsmål!!! Andre har faktisk mer interresant å si om sex og samliv enn du og dine "forumundersøkelser" Ta ett hint da kjære deg. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Du spammer jo hele forumet her jo! Se svar til prinsessen, lengre ned i tråden... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Du synes at jeg *spammer ned* dette hyperinteressante forumet? Noen her ute kan bli lei *oppgitt blikk* av å lese om all denne sexen også, i hvertfall vi som får nok sex hjemme! :-) Eh...? Blander du sammen sexforum og åpent forum nå eller? Jeg er iallfall ikke den som starter sex- og barberingstråder på åpent. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Du spammer jo hele forumet her jo! Og _ingen_ kan stoppe meg, ble du litt skremt? Muahahaha!!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Se svar til prinsessen, lengre ned i tråden... Leste det, men det har jo ikke akkurat med saken å gjøre. Lei sexen? Sex-innleggene er jo stort sett på sexforumet. Du spammer jo Åpent med å konstant stille alle mulige spørsmål. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Og _ingen_ kan stoppe meg, ble du litt skremt? Muahahaha!!!! Skremt? hahaha nei, hvorfor skulle jeg bli skremt? Syns bare du virker litt hyper. Nei, veldig hyper. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Leste det, men det har jo ikke akkurat med saken å gjøre. Lei sexen? Sex-innleggene er jo stort sett på sexforumet. Du spammer jo Åpent med å konstant stille alle mulige spørsmål. Å hopp over å lese det, da? Er det en løsning? Dessuten tror jeg de fleste benytter seg av 100 nyeste, og ikke er på et bestemt forum. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Skremt? hahaha nei, hvorfor skulle jeg bli skremt? Syns bare du virker litt hyper. Nei, veldig hyper. Artig å høre hva folk synes og tror... Hm...Interessant! Mvh Illusjonens mester! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.