Gå til innhold

Ditt livsmotto

Gjest EnLitenKattepus

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har jeg greid å målbinde prinsessen?

Ha en deilig sexfylt aften!

:-)

Så du tillater det, altså? Eller blir det for mange sexinnlegg for deg?

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

14

• morsan

6

• amber sun

3

• hidi

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mitt nåværende livsmotto er ikke særlig positivt om dagen. Har fått meg noen smeller.

Men til vanlig er det "en tid for alt". Og det hjelper å tenke slik for å gjøre visse kjedelige plikter :-)

Skrevet

Du fikk med deg den?

Skøyelig lesning?

Jeg er her for å more dere

:)

.... og latteren ville ingen begynnelse ta! ;-)

Skrevet

Synes du at jeg plager andre?

Hvordan kan du påstå noe slikt?

_Tror_ du at jeg skriver her med baktanker om å gjøre livet surt for noen?

Nå nei, du! Det gjør jeg _ikke_.

Om du feks føler deg irritert, så er det ikke min feil. _DU_ må ta ansvar for _DEG_. Hvis du LAR DEG, irritere, så er det faktisk din sak- ditt VALG(Hvordan du reagerer på noe)

Ta ansvar for deg selv, og slutt å skyld på andre.

Hadde du vært en appelsin, kunne du sagt at du ble presset, men så lenge du er et menneske,

KAN

du bare ikke gi andre folk skyld for dine følelser

NEI, jeg tror overhodet ikke at du gjør noe for å være stygg.

Jeg har selv kost meg masse med dine mange flotte innlegg. Men avogtil blir noe litt oppbrukt hvis du skjønner.

Og jeg mener ikke å såre deg bare roe ned tempoet litt så vi får ha glede av deg i mange år....

Fortsett med dine festlige kommentarer, men ikke start fem tråder hver dag. Spre gleden din mer utover....

Koz

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Så du tillater det, altså? Eller blir det for mange sexinnlegg for deg?

Sexer vilt foran skjermen jeg!

Jeg har ingenting i mot sex-innlegg- men det _kunne_ bli litt mye fokus på barbering,da!

Ha en sexy aften, kjære!

;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ingenting i mot sex-innlegg- men det _kunne_ bli litt mye fokus på barbering,da!

Ha en sexy aften, kjære!

;)

Du er snål...

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

NEI, jeg tror overhodet ikke at du gjør noe for å være stygg.

Jeg har selv kost meg masse med dine mange flotte innlegg. Men avogtil blir noe litt oppbrukt hvis du skjønner.

Og jeg mener ikke å såre deg bare roe ned tempoet litt så vi får ha glede av deg i mange år....

Fortsett med dine festlige kommentarer, men ikke start fem tråder hver dag. Spre gleden din mer utover....

Koz

Takk, og *kos* tilbake!

Ha en deilig kveld!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

.... og latteren ville ingen begynnelse ta! ;-)

Du syntes ikke det var morsomt?

Skrevet

Ha en sexy aften, kjære!

;)

Kjappistråden er fullstendig blottet for barberi! ;-)

Gjest manjanamanjana
Skrevet

Lykke er bare en tilstand i hjernen.

Var det ikke Platon som mente at lykke var å *gjøre* det riktige og være en god samfunnsborger, snarere enn følelsen av lykke?

Tror mange nå til dags burde tenke litt over det :)

Gjest manjanamanjana
Skrevet

"Finn din egen vei"

.............................................................................................

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det ordner seg for snille jenter!

Du er gutt?

"Snille piker kommer til himmelen, de slemme kan komme så langt de vil"

Jeg er ikke "Snill"

Ha en deilig kveld!

Gjest sikkert godt ment men
Skrevet

Artig å høre hva folk synes og tror...

Hm...Interessant!

Mvh

Illusjonens mester!

Det kunne kanskje være en idè at du leser denne sien:

http://beatesrasteplass.wordpress.com/2006/07/22/debattforum-kan-det-sammenlignes-med-en-kafe/

Og så kan du jo tenke på hvordan det kjenns å være på en cafè der èn person dominerer ved å gripe ordet gang på gang på gang og skulle komme med stadig nye temaer...

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det kunne kanskje være en idè at du leser denne sien:

http://beatesrasteplass.wordpress.com/2006/07/22/debattforum-kan-det-sammenlignes-med-en-kafe/

Og så kan du jo tenke på hvordan det kjenns å være på en cafè der èn person dominerer ved å gripe ordet gang på gang på gang og skulle komme med stadig nye temaer...

Har lest.

Jeg bør gå stille i dørene, mener du?

Eller gjøre som de andre: operere med mange nick, for da er det ingen som irriterer seg over mange innlegg fra 1 person...

Nei, jeg beholder mitt ene nick. Men jeg synes det er lumpent å få kjeft for at man er ærlig og bruker fast nick.

Gjest Julklappen
Skrevet

Herregud, kan du ikke ta en liten pause? Ørtogfjørti innlegg om nesten det samme er ikke interessant. :P

Som jeg skulle sagt det selv! *drittlei*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...