Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 En god latter forlenger livet! ) Og: En fugl i hånden, er bedre enn ti på taket.. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Aj, aj, aj! For en stakkars pus.. Bra dere var raske til å kjøle den ned.. Den hadde veldig kort og tynn pels, ellers ville varmen bitt seg lenger inn, og da ville kanskje bakbeina tatt kvelden. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Den hadde veldig kort og tynn pels, ellers ville varmen bitt seg lenger inn, og da ville kanskje bakbeina tatt kvelden. Får vondt ved tanken.. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Den hadde veldig kort og tynn pels, ellers ville varmen bitt seg lenger inn, og da ville kanskje bakbeina tatt kvelden. Nå er det leggetid for meg. Takk for i kveld, og god natt! 0 Siter
keinstein Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Får vondt ved tanken.. At de faller med i avløpsrør er greit, og i reintønna, faller ned fra trærne, sloss osv er greit. Em kom hje med halve trynet revet av fra nunnviken, hele kinnet og fra til nesa. Slagsmål med rambo, som også var dekket av blod. Det ble 18 sting tror jeg. Det gikk bra. Mens så stygt ut. New star folks: Frankensteins forsøksdyr. Katten "Santa" falt 6 meter ned gjennom pipa og ned i peisen. Forresten mye som kom den veien. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Nå er det leggetid for meg. Takk for i kveld, og god natt! Takk selv og drøm om meg. Håper jeg holder meg på matta. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 At de faller med i avløpsrør er greit, og i reintønna, faller ned fra trærne, sloss osv er greit. Em kom hje med halve trynet revet av fra nunnviken, hele kinnet og fra til nesa. Slagsmål med rambo, som også var dekket av blod. Det ble 18 sting tror jeg. Det gikk bra. Mens så stygt ut. New star folks: Frankensteins forsøksdyr. Katten "Santa" falt 6 meter ned gjennom pipa og ned i peisen. Forresten mye som kom den veien. Å, stakkars dyr! Tror uttrykket "Et hundeliv" må skrives om.. Høres ut som katter får hard medfart.. Sov godt! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Takk selv og drøm om meg. Håper jeg holder meg på matta. 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 beste motto ever! :-) lenge leve! hehe. Stod på dodøra på en kafé i stavanger 0 Siter
Gjest lurer nå jeg på Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Var det ikke Platon som mente at lykke var å *gjøre* det riktige og være en god samfunnsborger, snarere enn følelsen av lykke? Tror mange nå til dags burde tenke litt over det Var det Sokrates? 0 Siter
tonie Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Går folk flest rundt og har et livsmotto, altså? Men livet forandrer seg jo fra uke til uke! Livsmotto høres så forpliktende ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.