Gå til innhold

Ditt livsmotto

Gjest EnLitenKattepus

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

En god latter forlenger livet!

:o)

Og: En fugl i hånden, er bedre enn ti på taket..

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

14

• morsan

6

• amber sun

3

• hidi

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Aj, aj, aj!

For en stakkars pus..

Bra dere var raske til å kjøle den ned..

Den hadde veldig kort og tynn pels, ellers ville varmen bitt seg lenger inn, og da ville kanskje bakbeina tatt kvelden.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Den hadde veldig kort og tynn pels, ellers ville varmen bitt seg lenger inn, og da ville kanskje bakbeina tatt kvelden.

Får vondt ved tanken..

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Nå er det leggetid for meg.

Takk for i kveld, og god natt!

:)

Skrevet

Får vondt ved tanken..

At de faller med i avløpsrør er greit, og i reintønna, faller ned fra trærne, sloss osv er greit.

Em kom hje med halve trynet revet av fra nunnviken, hele kinnet og fra til nesa. Slagsmål med rambo, som også var dekket av blod. Det ble 18 sting tror jeg. Det gikk bra. Mens så stygt ut. New star folks: Frankensteins forsøksdyr.

Katten "Santa" falt 6 meter ned gjennom pipa og ned i peisen. Forresten mye som kom den veien.

Skrevet

Nå er det leggetid for meg.

Takk for i kveld, og god natt!

Takk selv og drøm om meg. Håper jeg holder meg på matta.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

At de faller med i avløpsrør er greit, og i reintønna, faller ned fra trærne, sloss osv er greit.

Em kom hje med halve trynet revet av fra nunnviken, hele kinnet og fra til nesa. Slagsmål med rambo, som også var dekket av blod. Det ble 18 sting tror jeg. Det gikk bra. Mens så stygt ut. New star folks: Frankensteins forsøksdyr.

Katten "Santa" falt 6 meter ned gjennom pipa og ned i peisen. Forresten mye som kom den veien.

Å, stakkars dyr!

Tror uttrykket "Et hundeliv" må skrives om..

Høres ut som katter får hard medfart..

Sov godt!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Takk selv og drøm om meg. Håper jeg holder meg på matta.

Skrevet

beste motto ever!

:-) lenge leve!

hehe. Stod på dodøra på en kafé i stavanger :P

Gjest lurer nå jeg på
Skrevet

Var det ikke Platon som mente at lykke var å *gjøre* det riktige og være en god samfunnsborger, snarere enn følelsen av lykke?

Tror mange nå til dags burde tenke litt over det :)

Var det Sokrates?

Skrevet

Går folk flest rundt og har et livsmotto, altså? Men livet forandrer seg jo fra uke til uke! Livsmotto høres så forpliktende ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...