stromme Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hva koster det å få tatt en synstest? Jeg skal kjøpe nye briller i utlandet. Kan jeg bare be om å få syns-journalen utlevert? 0 Siter
hidi Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det mener jeg du kan. Du har jo betalt for den. 0 Siter
Gjest mrsv Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Fikk tatt synstest i Spania, og optikeren var meget dyktig. Snakket engelsk. 0 Siter
Zarine Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Be om å få brilleseddelen frå optikaren din, den skal vere standarisert slik at den er like kurant i utlandet som her. Eg har i alle fall hatt med brillesetel til utlandet utan problem. Eg ser ikkje nokon grunn til at du ikkje skal kunne få den. Med mindre dei plutseleg har fått sære, strenge rutiner som om ditt syn er ein forretningshemmelighet ;-) (Ja, ingenting ville vel forundre meg, men... ) Lykke til med nye briller! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.