Gå til innhold

Jippi! Personlig tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fikk vi lønnsøkning i år også. Vår organisasjon har aldri hatt så mye til overs for personlige tillegg, da det kan virke skeivt; noen har en sjef som vil verdsette dyktige undersotter, men andre vil holde lønnsutgiftene nede.

Bedriften vil gjerne at noe av potten skal gå til personlige tillegg, så de blir gitt hvert år. Nå er vi kun noen få medlemmer igjen, ¨å jeg lurte på om de samme skulle tilgodesees nå igjen. Selv har jeg vært organisert i 25 uten å få personlige tillegg, selv om jeg vet jeg er en sliter som ofrer "alt" for arbeidsplassen. Kan f,eks. aldri ta fri i månedsskifte, og sitter ofte utover kvelden.

Jeg fikk ca 800,00 PR ÅR i personlig tillegg, det er vel rundt 70 i måneden eller 35 mer utbetalt! Jeg skrattet, men burde kanskje gråte.

Hvor mye er det vanlig å gi i personlig tillegg?

Skrevet

Det var da stusslig lite!

Aner ingenting om hvor mye som er vanlig - det kommer vel an på hvor mye som fins i potten. Men ville trodd det var litt mer enn som så.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg fikk 1000 kr i tillegg pr år sist gang det var forhandlinger. Juhu, hva skal jeg GJØRE med alle de pengene! ;)

Skrevet

Ja, det var jo ikke mye å skryte av...

Nesten som ett slag på snuten, likssom.

Mulig de høyere på rangstigen får mer, mye mer.

Det er min erfaring. Og det gjaldt samboer, ikke meg, han var høyt i systemet.

*kvalmer*

Skrevet

Det var da stusslig lite!

Aner ingenting om hvor mye som er vanlig - det kommer vel an på hvor mye som fins i potten. Men ville trodd det var litt mer enn som så.

Kanskje det var det som ble igjen i potten etter at de andre hadde fått sine tillegg?

Vi fikk jo vanlig prosenttillegg også. Får ikke utregningen helt til å stemme, men jeg får sjekke på skikkelig regnemaskin på jobb; kalkulatoren på nett er så "tungvint".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...