Gå til innhold

Innspirert av tråden under her...lisens

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom til å tenke på det at jeg skal flytte inn hos kjæresten min i nær fremtid.

hva skal jeg gjøre med nrk lisensen? ringe å fortelle det? skal jeg sende noe bekreftelse?

kommer til å sette tven min i kjelleren hans siden han har en større tv. åssen gå frem og hvordan sjekker de dette?

Skrevet

Dere skal jo uansett bare betale en tvlisens. Du avbestiller din og deler på hans.

Skrevet

Det burde ikke være noe problem å gjøre som hidi sier, såfremt dere har meldt flytting til samme adresse.

Vi fikk først lisens etter å ha flyttet sammen, og den kom da i mitt navn ettersom jeg kjøpte TV.

Senere kjøpte han video, og oppga sitt navn & adresse hos forhandleren. Han tenkte ikke på å oppgi at samboeren var registrert hos nrk allerede.

Neste gang kom lisenskravet skrevet ut på oss begge samlet. det ble altså ikke dobbelt opp! :-)

Skrevet

Dere skal bare betale en lisens, det spiller ingen rolle hvor mange TVer dere har.

Skrevet

jeg flyttet også nylig inn til typen. Ringte nrk lisensavdelingen for å fortelle dette. De sa at jeg skulle sende mail og forklare situasjonen, med begge våre navn og vår nye felles adresse. Husk å skrive lisensnummeret eller hva det heter (står på regningen).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...