Gå til innhold

Hvorfor kommer det tåke foran øyet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest dagslinsen
Skrevet

Jeg har linse på øyet, og det føles som om jeg av og til må prøve å blunke vekk tåken. Jeg byttet linse pga det før i dag men det er det samme enda.

Skrevet

Drikk vann, det kan hende du er tørr på øyet.

Mange som f eks jobber med skjerm, skylder på skjermen når øya svir, øyelokka og linsene tørker fast.

Så viser det seg ofte at de drikker for mye kaffe og for lite vann, og så røyker de for mye på toppen.

Skrevet

Mange som f eks jobber med skjerm, skylder på skjermen når øya svir, øyelokka og linsene tørker fast.

Så viser det seg ofte at de drikker for mye kaffe og for lite vann, og så røyker de for mye på toppen.

Eller går på puben og drikke pils og glemmer å drikke vann :o)

Skrevet

Ikke rart tunga er plysj og øya limt igjen.

Skrevet

Og en slem hodepine. Hjernen liker absolutt ikke lavt væskenivå, kaffe og alkohol tapper ut alt.

Gjest dagslinsen
Skrevet

Hehe

Vel, jeg har ikke drukket kaffe og jeg har ikke drukket øl.....

Skrevet

Vel, jeg har ikke drukket kaffe og jeg har ikke drukket øl.....

Men du kan likevel ha drukket for lite vann :o)

Prøv et par liter om dagen så du er sikker på at kroppen ikke mangler væske. Jeg tuller ikke altså.

Gjest dagslinsen
Skrevet

Men du kan likevel ha drukket for lite vann :o)

Prøv et par liter om dagen så du er sikker på at kroppen ikke mangler væske. Jeg tuller ikke altså.

Det skal jeg. Det er bra i dag, men plutselig kom det noen rykninger rett under det andre øyet. Vet du hvorfor det? Kan det være p.g.a. stress? Det er litt ubehagelig, men det har bare kommet noen få ganger.

Skrevet

Det skal jeg. Det er bra i dag, men plutselig kom det noen rykninger rett under det andre øyet. Vet du hvorfor det? Kan det være p.g.a. stress? Det er litt ubehagelig, men det har bare kommet noen få ganger.

Det vet jeg ikke. Jeg har vært plaget med det i syden hvor jeg ikke har fått i meg nok væske og så på pub av samme grunn.

Gjest god bedring
Skrevet

Kjæresten min er litt plaget med det. Optikeren har sagt at det er fordi øyet hans produserer endel av en type væske / stoff som legger seg på linsen. Det blir spesielt plagsomt etter at han har hatt på linsene en stund.

Det er visst ikke så mye å gjøre med det bortsett fra å bruke øyedråper innimellom!

Er ikke sikkert det er det du har da. Kanskje du skal forsøke å bytte linsemerke? Optikeren pleier å ha sånne pakker med fem linser som de gir ut gratis hvis du vil prøve noe annet en liten stund:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...