Gå til innhold

Forum = kafe?

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

*hehe* Artig.

Det eneste vi mangler på denne "kafeen" er vel en *utkaster*, antagelig, og en kelner. Og litt bedre kaffe, og kanskje noen småretter.

Og sukkerbit til kaffen! Jeg skal sende inn klage!

God natt!

:)

ylvali1365381015
Skrevet

fysj, det forumet som het mingle hadde jeg aldri villet forsøke å trenge inn i. for et umodent og pubertalt uttrykk for ekskludering. er det viktig at alle kjenner alle og at "inntrengere" ikke ypper seg eller tror de kan bidra med noe som helst, annet enn so groupies, kan de jo rett og slett møtes med msn!

blir så teit når voksne mennesker lider under slik selvhevdelsestrang.

har tenkt på hvordan nye brukere blir mottatt her på dol.

det er stor forskjell på folk, også nybegynnere. enkelte bruker all sin taletid på smisking med nick som antatt har posisjon her inne, og overser/avviser dem som er ferskere enn dem selv.

det er også tydelig hvordan enkelte er blitt untouchables, maskoter som opptrer som reneste taliban: avkrever behørig respekt og straffer oppvilgere med forfølgelser. de har den tause majoritet i ryggen.

og så er det det store flertall av trygge mennesker som har et liv også utenfor web, og som veksler på hvem de prater, krangler og sympatiserer med.

tror stort sett folk føler seg velkommen når de banker på denne døra.

hva tror andre?

:-)

Skrevet

fysj, det forumet som het mingle hadde jeg aldri villet forsøke å trenge inn i. for et umodent og pubertalt uttrykk for ekskludering. er det viktig at alle kjenner alle og at "inntrengere" ikke ypper seg eller tror de kan bidra med noe som helst, annet enn so groupies, kan de jo rett og slett møtes med msn!

blir så teit når voksne mennesker lider under slik selvhevdelsestrang.

har tenkt på hvordan nye brukere blir mottatt her på dol.

det er stor forskjell på folk, også nybegynnere. enkelte bruker all sin taletid på smisking med nick som antatt har posisjon her inne, og overser/avviser dem som er ferskere enn dem selv.

det er også tydelig hvordan enkelte er blitt untouchables, maskoter som opptrer som reneste taliban: avkrever behørig respekt og straffer oppvilgere med forfølgelser. de har den tause majoritet i ryggen.

og så er det det store flertall av trygge mennesker som har et liv også utenfor web, og som veksler på hvem de prater, krangler og sympatiserer med.

tror stort sett folk føler seg velkommen når de banker på denne døra.

hva tror andre?

:-)

Jeg håper da virkelig at folk føler seg velkomne på dol. Vi er da ikke så ille.

Og er det egentlig så mange nye her, bare gamle som har skiftet nick og det er jo lov.

Dessverre for meg så klarer jeg ikke å følge med på nickskifter og skjønner sjelden hvem som er hvem, bare at de har vært her før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...