Prozak Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg tror jeg skal kjøpe vanilje neste gang. For noen år siden fikk jeg ernæringsdrikk på blå resept fordi jeg var så tynn og derfor har jeg helt noia for konsistensen. Men det er 15-20 kg siden. Prøv Tech Nutrition sin ProZyme (den dyreste og beste, 90% protein) eller den rimeligere Pro-80 Whey (80% protein). De er absolutt ikke så verst på smak. Men ligg som sagt unna jordbærsmaken - jeg tror ikke den er god noe sted. "......................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Prøv Tech Nutrition sin ProZyme (den dyreste og beste, 90% protein) eller den rimeligere Pro-80 Whey (80% protein). De er absolutt ikke så verst på smak. Men ligg som sagt unna jordbærsmaken - jeg tror ikke den er god noe sted. "......................................." Da skal jeg kjøpe det før jeg kaster opp av jordbærsmaken. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hehe, har du sett overarmene til aktive rullestolbrukere før eller? Og nakke og ryggmuskler? De er ikke små altså og jeg kjenner flere som har mye større muskler enn meg. De bare kommer av seg selv ;o) Og det blir uproposjonalt og ikke fint når det bikker over. Joda, jeg skjønner at det blir litt annerledes med rullestolbrukere enn noen som er livredde for å få det av trening på SATS :-) ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Da skal jeg kjøpe det før jeg kaster opp av jordbærsmaken. Forresten - kom til å tenke på det når jeg måtte tenke etter her...ProZyme (den dyreste og beste) er noe mer "melete" i konsistensen, blandet med vann, enn den andre. "........................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Joda, jeg skjønner at det blir litt annerledes med rullestolbrukere enn noen som er livredde for å få det av trening på SATS :-) ".........................................." Jeg tror ikke jeg trenger noen timer på Sats nei. Dette er gratis trening. Jeg trodde jeg hadde av de lange, slanke musklene men det ser jammen ikke slik ut lenger. Til og med håndleddet er blitt 3 cm tykkere. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Forresten - kom til å tenke på det når jeg måtte tenke etter her...ProZyme (den dyreste og beste) er noe mer "melete" i konsistensen, blandet med vann, enn den andre. "........................................." Da prøver jeg heller den andre. Takk for råd ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.