Gå til innhold

Planer for helga?

Gjest EnLitenKattepus

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg vil:

Lese, dra på tur, Gjøre forefallende i huset, Finne på noe spennende (etter ideer fra dere, kanskje?)

Skrevet

Egentlig svært få.

Kanskje en tur på kino?

Ellers bare slappe av.

Gjest det går over alle støvleskaft syns jeg...
Skrevet

Egentlig svært få.

Kanskje en tur på kino?

Ellers bare slappe av.

...at du gidder...

Særlig mtp. denne personens svar i et tidligere innlegg i kveld; "Jeg har jo samlet nok info til å *lage en profil* av noen og enhver her inne nå..."

Skremmende at de ikke stopper slikt!! :(

Skrevet

Drekka, pule, spy.

Det blir vel det vanlige, tenker jeg. Jekke den første pilsen rundt frokosttider - ca. kl.14:00 - og så drikke tett til i 22-23 tiden. Deretter å rave fra pub til pub, og fra kebab-bod til kebab-bod til søndag morgen, hvorpå jeg blir trillet ut av en taxi ved innkjørselen hjemme.

".................................."

Skrevet

...at du gidder...

Særlig mtp. denne personens svar i et tidligere innlegg i kveld; "Jeg har jo samlet nok info til å *lage en profil* av noen og enhver her inne nå..."

*Ler*

"..............................."

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Drekka, pule, spy.

Det blir vel det vanlige, tenker jeg. Jekke den første pilsen rundt frokosttider - ca. kl.14:00 - og så drikke tett til i 22-23 tiden. Deretter å rave fra pub til pub, og fra kebab-bod til kebab-bod til søndag morgen, hvorpå jeg blir trillet ut av en taxi ved innkjørselen hjemme.

Plutselig skjønner jeg ikke hva damene _ser_ i deg?

Veier sengeaktivitetene virkelig opp for alt dette?

God natt!

:)

Skrevet

Plutselig skjønner jeg ikke hva damene _ser_ i deg?

Veier sengeaktivitetene virkelig opp for alt dette?

God natt!

Det er nettopp PÅ GRUNN AV dette at det er så bra :-)

"........................................."

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

...at du gidder...

Det var bare tull!

Det var ikke meningen å skremme noen.

Men bare til opplysning, for at folk kanskje bør bruke hodet _litt_.

* Fru X. står opp midt på natten hver natt kl 3 og er på kjøkkenet og spiser litt nattmat.(Ganske lett å legge merke til, for naboer, som også er avhengig av å være våken hver natt på denne tiden)

* Hun har høylydt sex både før og etter jobb, har hun fortalt her.(Også lett for naboer å legge merke til..)

osv, osv.

*Jeg tror jeg vet hvem du er.*

Nei,da. Bare tull, selvfølgelig. Jeg er ikke slik, men man vet aldri om noen der ute har slike interesser.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

_Liker_ damene at du er et slikt fyllesvin?

Gjør alkoholen deg til en bedre elsker, eller noe slikt?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

...at du gidder...

Det skulle også forskes på DOL, mener jeg det sto i den artikkelen om forum som var oppe tidligere i kveld. Hvem vet om studenter *lager en profil* på alle her inne?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

...at du gidder...

Jeg driver heller ikke å samler info.

Det var en spøk.

Sov godt, og drøm inderlig ikke om slemme katter, for det finnes ikke.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

God natt, og jeg tror heller ikke at du er et *fyllesvin*

Beklager uttalelsen.

Skrevet

Det skulle også forskes på DOL, mener jeg det sto i den artikkelen om forum som var oppe tidligere i kveld. Hvem vet om studenter *lager en profil* på alle her inne?

Da er jeg sannelig glad at jeg ikke har lagt ut noen av mine hemmeligheter her inne.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Da er jeg sannelig glad at jeg ikke har lagt ut noen av mine hemmeligheter her inne.

Ja, ikke sant?

Man _bør_ være litt forsiktig med hva man skriver/svarer på.

God natt!

Skrevet

Drekka, pule, spy.

Jobber du om natta?

Syns du skriver så mye her om natta?

Skrevet

Hjemmekveld fredag, bryllup lørdag og skogtur søndag.

Skrevet

Jeg har masse jeg skal gjøre denne helgen. Kan begynne allerede med torsdagen! I kveld skal jeg nemlig i middagsselskap hos søster som fylte 29 i går (igår var jeg der også på kaker og kaffe).

I morgen skal elsklingen og jeg gå en tur i marka, eller noe sånn, og ta med niste :)

Min mor kommer til hovedstaden i helgen for å tilbringe litt tid sammen med sine elskede døtre, så resten av helgens gjøremål tilbringes sammen med henne og søster og niese:

På lørdag skal vi på loppemarked på niesen min sin skole, så drar vi vel på litt shopping. Lørdag kveld er jeg usikker på.

Søndag skal vi på emanuel vigeland museet, og så til tante og onkel på nesøya for å spise, kanskje grille om det er vær til det.

Skrevet

Jeg har første helg med barnefri. Fredag kveld kan ikke eksen ha Squishy, for da ankommer moren hans med fly fra England. Det er mulig jeg inviterer de til kveldsmat for høflighetens skyld (så har jeg alibi for å unngå henne resten av tiden hun er her).

Lørdag formiddag tenkte jeg at jeg skulle ut og gå tur i skogen om det blir oppholdsvær. Jeg har virkelig behov for litt tid til å tenke og være alene, ting har gått litt for fort i det siste.

På kvelden kommer brødrene mine og vi skal lage middag og kose oss. Det gleder jeg meg til :)

Søndagen inviterer jeg muligens noen venner over på lunsj, men ellers er dagen åpen for forslag fra kreative dolere. Noen som har lyst til å komme på besøk? ;)

Skrevet

Jeg skal på en aldri så liten treukerstur til paradis, med en kort gjesteopptreden i ett av mine favorittvindistrikter.

*finner fram kofferten*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...