Gå til innhold

Planer for helga?

Gjest EnLitenKattepus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne helgen skal jeg ikke gjøre noe som helst, og det skal bli SÅÅÅ deilig.

Det har gått i ett i hele sommer, men mye reising, kombinert ferie og jobb, det har vært helt topp, men nå ønsker jeg bare å slappe av og ha muligheten til å kjede meg litt :o)

Skrevet

Jeg skal hjelpe til på kjøkkenet i min kusines konfirmasjon på lørdag, og på søndag er det familieselskap med min familie i anledning lillemors 1 års dag.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal arrangere noe bursdag for ekskjæresten, vi skal spise sushi og ha drinker:-)

På lørdag vet jeg ikke enda, kanskje bare lese ei bok og slappe av.

Også vet jeg hva jeg BURDE, og det er å gå til frisøren.

God helg! :-)

Skrevet

På lørdagen skal jeg og mange andre venninner scrappe.

På søndagen skal vi hente min mor på gardemoen.

Hun skal passe på mann og barn siden jeg snart kan føde når som helst.

:-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Vi har ikke rare planene.. ikke noe som skjer her.. jo, vent litt, vi drar jo til Spania på lørdag! ;)

;)

Gjest trultemor26
Skrevet

På lørdagen skal jeg og mange andre venninner scrappe.

På søndagen skal vi hente min mor på gardemoen.

Hun skal passe på mann og barn siden jeg snart kan føde når som helst.

:-)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg skal jobbe. Men skal prøve å få til bondegårdstur med ungene på lørdag likevel.

Skrevet

...at du gidder...

Særlig mtp. denne personens svar i et tidligere innlegg i kveld; "Jeg har jo samlet nok info til å *lage en profil* av noen og enhver her inne nå..."

Skremmende at de ikke stopper slikt!! :(

Nåja..hvor mye info får uansett et menneske av å svare på planer for en helg ? :)

Skrevet

Planene mine er som alle helger, lese og lese litt mer, men i tillegg har jeg og min venn planer om å ta oss en tur på kunstutstilling og muligens på en bar med levende musikk etterpå.

Skrevet

Lørdag:

Opp i "otta" pga. _meget_ tidlige unger... Spise "koselig" frokost, og se på barnetv. Mens ungene glor på kassa, må mor vaske, stelle klær m.m.

Stresse ut en tur, før minstemann skal på bursdag fra 11-13. Mamma blir med på bursdag, mens pappa tar med seg de 2 andre i bassenget og på brannstasjonen. "Brannmann-Sam" har åpen brannstasjon med tur i brannbilen for de små.

Så kommer vi hjem, minsten må sikkert ha en hvil et par timer (phu!), og de to andre får ta del i middagslagingen. Etter middag blir det vel ut en tur. Så barnetv, legge-mareritt og SÅ blir det lørdagskveld for oss voksne.

Søndag skal mellom-mor på bursdag fra 11.30 - 14.30, og da blir ho henta av bestemor. Mamma skal nemlig på spilleoppdrag fra 15-20. (Høsttakkefest og gudstjenester i flere kirker.)

Når mor kommer hjem, håper jeg _inderlig_ at ungene har lagt seg.....

Så blir det forberedelser til neste uke, som er den siste før høstferien. Heldigvis!;-)

Skrevet

Jeg skal i en 70-års dag på lørdag. Bortsett fra det og turene med hunden har jeg ingen bestemte planer.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det skulle også forskes på DOL, mener jeg det sto i den artikkelen om forum som var oppe tidligere i kveld. Hvem vet om studenter *lager en profil* på alle her inne?

Fikk alle med seg denne?

(Se innlegget over)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Nåja..hvor mye info får uansett et menneske av å svare på planer for en helg ? :)

Se også lengre ned i tråden. _Jeg_ har aldri hatt slike hensikter, men hvem vet hva andre gjør..

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det var bare tull!

Det var ikke meningen å skremme noen.

Men bare til opplysning, for at folk kanskje bør bruke hodet _litt_.

* Fru X. står opp midt på natten hver natt kl 3 og er på kjøkkenet og spiser litt nattmat.(Ganske lett å legge merke til, for naboer, som også er avhengig av å være våken hver natt på denne tiden)

* Hun har høylydt sex både før og etter jobb, har hun fortalt her.(Også lett for naboer å legge merke til..)

osv, osv.

*Jeg tror jeg vet hvem du er.*

Nei,da. Bare tull, selvfølgelig. Jeg er ikke slik, men man vet aldri om noen der ute har slike interesser.

Bare til opplysning

:o)

Skrevet

Lørdag:

Opp i "otta" pga. _meget_ tidlige unger... Spise "koselig" frokost, og se på barnetv. Mens ungene glor på kassa, må mor vaske, stelle klær m.m.

Stresse ut en tur, før minstemann skal på bursdag fra 11-13. Mamma blir med på bursdag, mens pappa tar med seg de 2 andre i bassenget og på brannstasjonen. "Brannmann-Sam" har åpen brannstasjon med tur i brannbilen for de små.

Så kommer vi hjem, minsten må sikkert ha en hvil et par timer (phu!), og de to andre får ta del i middagslagingen. Etter middag blir det vel ut en tur. Så barnetv, legge-mareritt og SÅ blir det lørdagskveld for oss voksne.

Søndag skal mellom-mor på bursdag fra 11.30 - 14.30, og da blir ho henta av bestemor. Mamma skal nemlig på spilleoppdrag fra 15-20. (Høsttakkefest og gudstjenester i flere kirker.)

Når mor kommer hjem, håper jeg _inderlig_ at ungene har lagt seg.....

Så blir det forberedelser til neste uke, som er den siste før høstferien. Heldigvis!;-)

Bursdagsselskap fra 11-1130 i en helg syns jeg var veldig tidlig.. uff.. :-|

Ha en god helg da! :)

Skrevet

Bursdagsselskap fra 11-1130 i en helg syns jeg var veldig tidlig.. uff.. :-|

Ha en god helg da! :)

Ja, alt for tidlig!;-) Men ungene er 2-3 år, så da får de sovet etter selskapet, og det er jo bra!;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...