Gjest Fergie Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Er det noen som har prøvd hjemmetest av sædkvaliteten? Kom over denne på lillepille, https://www.lillepille.com/product_detail.asp?prodid=350 og den skal jeg jammen bestille. Mannen min er ikke veldig klar for å besøke klinikken, men jeg mistenker at problemet ligger hos ham. 0 Siter
cecily Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Tror ikke jeg ville valgt denne foran en skikkelig analyse på sykehuslaboratoriet. Det er mange faktorer som skal vurderes i en sædprøveanalyse. Bla: Hvor mange sædceller det er i prøven, hvor mange av disse lever, hvor mange av de levende ser normale ut, hvor mange av de levende kan svømme, hvor mange av de levende svømmer raskt nok og i riktig retning (ikke bare i sirkel), og hvor klebrig er væsken de svømmer i. Ikke det festligste en mann kan gjøre, men det er ikke gu-er for oss heller ;-) 0 Siter
dolores83 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Tror ikke jeg ville valgt denne foran en skikkelig analyse på sykehuslaboratoriet. Det er mange faktorer som skal vurderes i en sædprøveanalyse. Bla: Hvor mange sædceller det er i prøven, hvor mange av disse lever, hvor mange av de levende ser normale ut, hvor mange av de levende kan svømme, hvor mange av de levende svømmer raskt nok og i riktig retning (ikke bare i sirkel), og hvor klebrig er væsken de svømmer i. Ikke det festligste en mann kan gjøre, men det er ikke gu-er for oss heller ;-) "Ikke det festligste en mann kan gjøre, men det er ikke gu-er for oss heller ;-)" samboer'n min syns det var mye verre å være med meg på gu enn å ta en sædprøve. ("ikke noe problem, det var jo så mange fine blader å se i") *lol* 0 Siter
Gjest Fergie Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Tror ikke jeg ville valgt denne foran en skikkelig analyse på sykehuslaboratoriet. Det er mange faktorer som skal vurderes i en sædprøveanalyse. Bla: Hvor mange sædceller det er i prøven, hvor mange av disse lever, hvor mange av de levende ser normale ut, hvor mange av de levende kan svømme, hvor mange av de levende svømmer raskt nok og i riktig retning (ikke bare i sirkel), og hvor klebrig er væsken de svømmer i. Ikke det festligste en mann kan gjøre, men det er ikke gu-er for oss heller ;-) Ja det blir vel begge deler for oss. Hjemmetesten først (fikk den i posten) - og deretter blir det vel en klinikk dersom vi ikke er blitt gravide innen sommeren. 0 Siter
christinann Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 du får kjæpt det på apotek i noege også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.