Gjest Langbuksa Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Noen som vet om noen i Oslo som kan legge opp en bukse på dagen? Skulle gjeeerne hatt den til i kveld. Kan selvsagt gjøre det selv, men blir vel vanskelig uten symaskin? 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 I ungdommens dager pleide jeg å legge opp bukse ved bruk av stiftemaskin. Kanskje ikke det beste tipset men;o) 0 Siter
laban Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 På Torshov er det etpar bittesmå innvandrerdrevne sy-/skredderforretninger i hovedgata (den med trikkeskinnene), på venstre side når du går oppover fra sentrum i retning Soria Moria kino. De reklamerer med skifte av glidelås osv. Ellers finnes det tekstillim. 0 Siter
Gjest Langbuksa Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 På Torshov er det etpar bittesmå innvandrerdrevne sy-/skredderforretninger i hovedgata (den med trikkeskinnene), på venstre side når du går oppover fra sentrum i retning Soria Moria kino. De reklamerer med skifte av glidelås osv. Ellers finnes det tekstillim. Tror du det blir fint om jeg setter igang med nål og tråd? Eller, fint trenger det ikke å bli, bare det blir brukbart. :-) 0 Siter
Kinesermor Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 funker fint her i huset :-)) 0 Siter
laban Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Tror du det blir fint om jeg setter igang med nål og tråd? Eller, fint trenger det ikke å bli, bare det blir brukbart. :-) Syferdighetene dine må du nesten vurdere selv. Det kommer også litt an på stoffet og hvordan buksa er i beina (rett / utsvinget). Men jeg, som er en kløne med håndarbeid, klarer å legge opp bukser. 0 Siter
Gjest Leamus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Bruk stofftape, fåes kjøpt på apoteket. Det fungerer perfekt, men husk stryk buksekanten du bretter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.