Gå til innhold

Bryllup

Gjest Skal i bryllup snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å gi et gavekort til Thon-kjøpesenterene i bryllupsgave til et par som har bodd sammen i årevis og ikke har lagt ut ønskeliste noe sted?

Skrevet

Hvorfor ikke bare gi de penger da - så kan de handle hvor de vil? Om du altså ikke klarer å få de til å si noe de ønsker seg.

Skrevet

Jeg har aldri hørt om Thon-kjøpesenter, men det har vel kanskje brudeparet. ;) Jeg syns det var en ypperlig ide, bedre enn penger.

Skrevet

Jeg har aldri hørt om Thon-kjøpesenter, men det har vel kanskje brudeparet. ;) Jeg syns det var en ypperlig ide, bedre enn penger.

Flere storsentrer i og rundt Oslo er overtatt av Thon. Brudeparet har flere av disse i nærheten av der de bor så derfor tenkte jeg gavekort her kan være greit å få. Er vel alltids noe man ikke selv tar seg råd til å kjøpe og kan kjøpe med et gavekort. Kjøpte det idag.

Skrevet

Har forresten ikke fått med meg før nå at du giftet deg i sommer, gratulerer så mye på etterskudd og lykke til i fremtiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...