Gjest Skal i bryllup snart Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hvordan er det å gi et gavekort til Thon-kjøpesenterene i bryllupsgave til et par som har bodd sammen i årevis og ikke har lagt ut ønskeliste noe sted? 0 Siter
Kinesermor Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hvorfor ikke bare gi de penger da - så kan de handle hvor de vil? Om du altså ikke klarer å få de til å si noe de ønsker seg. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg har aldri hørt om Thon-kjøpesenter, men det har vel kanskje brudeparet. Jeg syns det var en ypperlig ide, bedre enn penger. 0 Siter
Gjest Skal i bryllup snart Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg har aldri hørt om Thon-kjøpesenter, men det har vel kanskje brudeparet. Jeg syns det var en ypperlig ide, bedre enn penger. Flere storsentrer i og rundt Oslo er overtatt av Thon. Brudeparet har flere av disse i nærheten av der de bor så derfor tenkte jeg gavekort her kan være greit å få. Er vel alltids noe man ikke selv tar seg råd til å kjøpe og kan kjøpe med et gavekort. Kjøpte det idag. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg har aldri hørt om Thon-kjøpesenter, men det har vel kanskje brudeparet. Jeg syns det var en ypperlig ide, bedre enn penger. Har forresten ikke fått med meg før nå at du giftet deg i sommer, gratulerer så mye på etterskudd og lykke til i fremtiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.