Gå til innhold

Hvorfor er alle bukser for lange..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel vi som er for korte da....

Har akkurat samme problem...

Sko med høye hæler løser litt av problemet men...

Skulle vært bedre utvalg av bukser med forskjellig ben- legnde også innenfor samme størrelse..

Det er jo ikke automatikk i at bena blir lengre, jo breiere man er over baken - eller omvendt..

Tydeligvis vi som er for korte ja, hehe. Er det bare langbeinte damer her?;)

Skrevet

Jepp!

Skrevet

Jammen er de alltid for korte. Det er helt umulig å finne bukser som er 88 cm lange, kun dongeribukser i lengde 36.

Så hvor du finner de lange buksene vil jeg gjerne vite. Jeg kjenner bare til popin som har så lange bukser men det er som sagt bare dongeri.

http://www.laredoute.no/ har flere bukser i 85 cm beninnerlengde, hvis det kan funke?

Skrevet

*Rekker ikke hånda i været* Finner aldri bukser som er for korte jeg. Det som er bukser-til-midt-på-leggen for andre er akkurat passe sidt for meg.

Dongeribukser finner jeg som oftest i passe lengde da, men andre bukser? Uhyre sjeldent.

Skrevet

http://www.laredoute.no/ har flere bukser i 85 cm beninnerlengde, hvis det kan funke?

Det er dessverre for kort. Minimum er 88 cm ellers så blir det høyvann.

Jeg får nok holde meg til popins dongri.

Skrevet

*Rekker ikke hånda i været* Finner aldri bukser som er for korte jeg. Det som er bukser-til-midt-på-leggen for andre er akkurat passe sidt for meg.

Dongeribukser finner jeg som oftest i passe lengde da, men andre bukser? Uhyre sjeldent.

Tja, størrelse 34/36 er knebukser til meg når det gjelder vanlige bukser.

Skrevet

Jeg fant en amerikansk nettsiden som hadde bukser helt opp i 38 tommer i lengden men jeg får ikke kortet mitt til å virke på netthandling ellers så skulle jeg ha handlet der. Det var fremdeles dongri men de var i hvert fall forskjellige farger, ikke bare blå og svart. Men det hadde jo vært hyggelig med ei vanlig bukse og da :o)

Er mye fint her:

http://www.longtallsally.com/Default.aspx

Foreløpig har tanken på toll og avgifter stoppet meg fra å bestille, men sikler etter en del av det som er på disse sidene ja.

Skrevet

Er mye fint her:

http://www.longtallsally.com/Default.aspx

Foreløpig har tanken på toll og avgifter stoppet meg fra å bestille, men sikler etter en del av det som er på disse sidene ja.

Ja, der var ting langt nok. Hvorfor tror fabrikantene at jenter ikke er så lange i beina, jeg kjenner mange jeg som har problemer.

Skrevet

Ja, der var ting langt nok. Hvorfor tror fabrikantene at jenter ikke er så lange i beina, jeg kjenner mange jeg som har problemer.

Synes også det er veldig merkelig for jeg er jo slett ikke ekstremt høy (177). Vet mange kvinnemennesker som er opptil mye høyere enn meg.

Skrevet

Synes også det er veldig merkelig for jeg er jo slett ikke ekstremt høy (177). Vet mange kvinnemennesker som er opptil mye høyere enn meg.

Jeg er ikke engang så høy, "bare" 1,72. Jeg har slitt fra jeg var unge for å få lange nok bukser dvs mora mi slet og jeg har slitt med bukser til dattera mi og hun er 1,67 i voksen alder men slank over baken og lang i beina.

Skrevet

Jeg er 1.64 høy og har aldri problemer med å finne bukser som er passe lange

Skrevet

Jeg har samme problemet, er 164 og de fleste buksene er for lange. Str 32/34 ble foreslått, men de passer kun for tynne. Jeg er ikke så veldig tynn, litt over normalvektig, og skal man ha større nr blir de større i bukselengde og. Ikke har jeg symaskin heller. Men altså, er bedre de syr buksene for lange enn for korte, lange bukser kan man bare legge opp, verre med de som er for korte.

Kjenner høye jenter som har problemer med å finne lange nok bukser, de sliter nok enda mer tror jeg.

Skrevet

Hvorfor er alle bukser for korte for et vakkert kvinnemenneske?

Og hvorfor er 34" i UK lengre enn 34" i norge?

lalala1365380457
Skrevet

kjenner jeg blir litt irritert jeg..sorry ass, men ikke klag! seriøst! Du kan iallefall bruke alle buksene alikevel, til meg er de fleste for korte, å da er det ingenting å gjøre med det, selv om den sitter kjempefint ellers!

Skrevet

Mine bukser er også stort sett for lange (er ca 1,66 høy). Men enkelte (f.eks. i kataloger) selger bukser med to lengder.

Skrevet

Jeg er plaget med at "alle" bukser er for korte, og jeg er bare 1,65.

Skrevet

Fordi at vi som er lange også skal kunne få kjøpt bukser ;-)

Jeg er ikke spesielt lang (172 cm) og buksene passer stort sett perfekt i lengden! De som er over 180 cm har antagelig problemer med å finne lange nok bukser?

Lettere å legge opp buksene enn å sy på en ekstra kant nede ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...