Gå til innhold

Jeg skjønte det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så spooky dette var da?

Tenk om alt var planlagt for å tjene penger på eller noe?

Skrevet

Nå skal man være forsiktig med å tro på alt man leser, men det er jo også kun gjennom media vi har fått kjennskap til denne historien.

Og ut i fra hva jeg til nå har lest og ikke minst sett (på TV - intervju), så føler også jeg at det er ett eller annet som ikke stemmer her.

Jeg tror ikke at det som har kommet frem til nå er den hele og fulle sannhet......

Gjest vart nyfiken
Skrevet

Nå skal man være forsiktig med å tro på alt man leser, men det er jo også kun gjennom media vi har fått kjennskap til denne historien.

Og ut i fra hva jeg til nå har lest og ikke minst sett (på TV - intervju), så føler også jeg at det er ett eller annet som ikke stemmer her.

Jeg tror ikke at det som har kommet frem til nå er den hele og fulle sannhet......

Hva tror du da?

Skrevet

Hva tror du da?

Jeg tror det finnes mer i denne historien som ikke er kommet frem, men hva det kan være har jeg ingen konkret formening om.

Men det virker suspekt hvis det er riktig at moren (og faren) hennes har hatt kontakt med kidnapperen - både før kidnappingen ble foretatt og mens hun var kidnappet.

Siden det også kan virke som om hun har hatt mer frihet enn hva hun opprinnelig fortalte, så blir jeg usikker på om hun virkelig ble holdt fanget uten noen form for "samtykke" - i hvert fall etterhvert......

Skrevet

Herregud så spooky dette var da?

Tenk om alt var planlagt for å tjene penger på eller noe?

Penger er vel kanskje poenget, ja.

*håper ikke det*

Skrevet

Jeg tror det finnes mer i denne historien som ikke er kommet frem, men hva det kan være har jeg ingen konkret formening om.

Men det virker suspekt hvis det er riktig at moren (og faren) hennes har hatt kontakt med kidnapperen - både før kidnappingen ble foretatt og mens hun var kidnappet.

Siden det også kan virke som om hun har hatt mer frihet enn hva hun opprinnelig fortalte, så blir jeg usikker på om hun virkelig ble holdt fanget uten noen form for "samtykke" - i hvert fall etterhvert......

hmmm...lurer på hvorfor han kastet seg foran toget da...

Skrevet

hmmm...lurer på hvorfor han kastet seg foran toget da...

Kanskje fordi han faktisk i sin tid kidnappet henne, selv om hun fikk friere tøyler etterhvert?

Eller kan det være noen som dyttet han forann toget for å hindre at sannheten kommer frem?

Her kan man fremlegge et uendelig antall konspirasjonsteorier, skulle man spekulere videre i hva som "kan ha hendt".

Uansett hva som har skjedd, så er det helt klart at noen har utført noe ulovelig - selv om det kan være uklart når det gjelder hvem og hva.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...