Gå til innhold

jeg vil ikke ha dildo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi jeg ikke vil ha den plasten og fordi jeg er heldig å har en mann som har det han trenger og vel så det ;-)))

At du ikke vil ha det er jo greit nok, men det å bli fornærmet er noe helt annet.

Så du går i den villfarelsen at de jentene som lever i et forhold og har dildo ikke har menn som har det de trenger?

Annonse

Gjest fornøyd kone

At du ikke vil ha det er jo greit nok, men det å bli fornærmet er noe helt annet.

Så du går i den villfarelsen at de jentene som lever i et forhold og har dildo ikke har menn som har det de trenger?

Nei det gjør jeg ikke. Men jeg ville blitt fornermet om jeg hadde fått en. For meg ville det blitt det samme som at han skulle hatt plastmus...

nei...jeg vil ha ekte vare...

Gjest abrahamsen

Nei det gjør jeg ikke. Men jeg ville blitt fornermet om jeg hadde fått en. For meg ville det blitt det samme som at han skulle hatt plastmus...

Men har mannen din truet med å kjøpe en til deg da, eller liker du bare å fortelle oss at du ikke vil ha dildo?

Hvorfor forteller du oss dette? Har du en mann som truer med å kjøpe ting du ikke vil ha?

Gjest fornøyd kone

Men har mannen din truet med å kjøpe en til deg da, eller liker du bare å fortelle oss at du ikke vil ha dildo?

Han har ikke truet med å kjøpe en, men tema har vært oppe ja..

Noen her snakket om å leke....joda, men det kan man da gjøre uten dildoer....eller???

"For meg ville det blitt det samme som at han skulle hatt plastmus... nei...jeg vil ha ekte vare..."

Har du prøvd det noengang? Alle må få ha sin mening altså, man _trenger_ ikke en dildo, men jeg bare undrer om du har prøvd det.

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner problemet.

Det handler ikke om noe erstatning, men et supplement.

Annonse

Gjest fornøyd kone

"For meg ville det blitt det samme som at han skulle hatt plastmus... nei...jeg vil ha ekte vare..."

Har du prøvd det noengang? Alle må få ha sin mening altså, man _trenger_ ikke en dildo, men jeg bare undrer om du har prøvd det.

om jeg har prøvd....

mulig jeg har prøvd mer enn de fleste her inne...

Han har ikke truet med å kjøpe en, men tema har vært oppe ja..

Noen her snakket om å leke....joda, men det kan man da gjøre uten dildoer....eller???

Selvfølgelig kan man leke uten dildo også. Vi som bruker dildo, bruker ikke _alltid_ dildo vi heller vettu :-)

tzatziki1365380058

Men akkurat det er egentlig litt interessant - at "plastmus" blir sett på som til de grader ufordragelig, harry osvosv - eller i alle fall ble det det, kanskje det har forandret seg - mens dildo er helt greit.

Er det fordi kvinners seksualitet er blitt sett på som mer "uskyldig" og "edel" eller noe sånt?

Pussig!

Jeg vil forresten heller ikke ha dildo, og jeg ville nok også blitt sur (men ikke fornærmet) om jeg hadde fått en uten varsel. Slike gaver bør snakkes om først.

En "uvarslet dildo" vitner om forventninger og planer jeg kanskje ikke har lyst til å innfri og delta i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...