Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være noe herk.

Nå er det fjerde gang vi har håndtverkere, hvor naboene bruker vår betalte tid til å få anbud og booke til jobb hos seg etterpå.

I dag fikk vi vite av håndtverkeren vår at naboen hadde gått inn og ned i underetagen for å deale med dem.

Eh, hallo ? Fordi vi har håndtverkere betyr ikke det 'åpen dør' for naboer.

Om de vil ha kontakt med håndtverkerene kunne de spurt oss om nummeret, fått det og ringt på kvelden.

Og jeg som trodde vi forklarte grundig nok sist gang nabofruen kom brasende inn hos oss mens vi kom ut av dusjen at det IKKE er ok å bare gå inn selv om døren står ulåst.

Skrevet

Du må *oppdra* naboen din. Visste du ikke det?

De er som unger noen ganger og må ha saker og ting NØYE fortalt. Og vær TYDELIG.

Jeg hadde ikke godtatt slik oppførselv av mine naboer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...