Gå til innhold

Irriterende late kunder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I og med at det klages over butikkansatte her i dag - så skal jeg benytte anledningen til å klage over kunder.

En sak som irriterer meg grenseløst, er at så mange kunder er så ekstremt late.

At de ikke gidder å lete etter varer er en sak; men...

For svært mange ser det ut til å være alt for krevende å dytte handlevogna tilbake på plass.

Om folk er i så dårlig fysisk form at det å dytte en handlevogn 5 meter er for slitsomt; eller om butikkunder flest er superegoister vites ikke - men irriterende er det ihvertfall...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• Hawkwind

11

• Lillemus

5

• dolores83

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

DET irriterer jeg meg over også, og jeg er kunde. : ) Mange bare setter de der man pakker varene, så hoper det seg opp og blir håpløst å komme fram. Plasserer alltid handlevogna der den skal stå, og tar ofte med de som står i veien og. Så noen tror sikkert jeg jobber der! : )

Skrevet

Jeg setter bestandig vogna tilbake, jeg vil ha igjen tier'n min!:o)

Skrevet

Med to tunge bæreposer er det faktisk ganske ugreit å sette vogna på plass, av en spesiell grunn. Skal jeg i tillegg manipulere ut tiern min, så blir det temmelig vrient.

Jeg oppsøker butikker hvor jeg slipper å putte på en tier.

Før så fikk jeg billig en diger eske med stoppskiver som passet, og da forlot jeg handlevogna med god samvittighet ved kassa, og overlot stoppskiva til sin skjebne.

Skrevet

Jeg setter bestandig vogna tilbake, jeg vil ha igjen tier'n min!:o)

Hehe - joa, der man må betale penger er folk litt flinkere til å sette fra seg vognene gitt.

Skrevet

Med to tunge bæreposer er det faktisk ganske ugreit å sette vogna på plass, av en spesiell grunn. Skal jeg i tillegg manipulere ut tiern min, så blir det temmelig vrient.

Jeg oppsøker butikker hvor jeg slipper å putte på en tier.

Før så fikk jeg billig en diger eske med stoppskiver som passet, og da forlot jeg handlevogna med god samvittighet ved kassa, og overlot stoppskiva til sin skjebne.

Geez.

Hvor vanskelig kan det være å sette posene på gulvet i de 15 sekundene det tar å trille vogna på plass...?

Ikke noe problem med 2,3,4 eller 5 handleposer det der.

Men det er klart, man må jo bøye seg ned to ganger da...

Skrevet

DET irriterer jeg meg over også, og jeg er kunde. : ) Mange bare setter de der man pakker varene, så hoper det seg opp og blir håpløst å komme fram. Plasserer alltid handlevogna der den skal stå, og tar ofte med de som står i veien og. Så noen tror sikkert jeg jobber der! : )

Jeg er også kunde *s*

Skrevet

Jeg gjør også det! *he he*

Skrevet

Bruker som regel alltid å sette på plass handlevogna. Rekker det fint før jeg betaler. Har ofte irritert meg over handlevogner som står igjen rett foran og det ikke er råd å gå forbi en gang...

Skrevet

Du har ikke møtt irriterende kunder før du har ekspedert i kjøttdisk i en stor matvarebutikk, og solgt juleribbe til kresne, gamle damer...

Skrevet

Du har ikke møtt irriterende kunder før du har ekspedert i kjøttdisk i en stor matvarebutikk, og solgt juleribbe til kresne, gamle damer...

Hehe - nå jobber jeg ikke i butikk.

Men har da observert min andel av kresne, masete folk som gnåler og bærer seg over de snåleste ting.

Ikke bare gamle folk heller; for å si det på den måten.

Skrevet

Hehe - nå jobber jeg ikke i butikk.

Men har da observert min andel av kresne, masete folk som gnåler og bærer seg over de snåleste ting.

Ikke bare gamle folk heller; for å si det på den måten.

*Fnis* Me too.

Du aner ikke for unnskyldninger folk kommer med når de leverer bøkene for sent. *Hihi*

Skrevet

*Fnis* Me too.

Du aner ikke for unnskyldninger folk kommer med når de leverer bøkene for sent. *Hihi*

Ja, det er rart med det; at det er så vanskelig for folk å slenge avgårde en epost (eller ringe) for å spørre om å utvide lånetiden litt ;-)

Skrevet

Ja, det er rart med det; at det er så vanskelig for folk å slenge avgårde en epost (eller ringe) for å spørre om å utvide lånetiden litt ;-)

Det er ikke alltid like morsomt når de påstår det er _min_ skyld at de har fått gebyr for sen tilbakelevering nei...

Skjønt, når jeg påpeker at da de signerte på kortet så skrev de under på at de godtok reglementet som de fikk med seg til gjennomlesning så blir de fleste litt spakere. :o)

Skrevet

Det er ikke alltid like morsomt når de påstår det er _min_ skyld at de har fått gebyr for sen tilbakelevering nei...

Skjønt, når jeg påpeker at da de signerte på kortet så skrev de under på at de godtok reglementet som de fikk med seg til gjennomlesning så blir de fleste litt spakere. :o)

hehe, du treffer på en del av disse "regler gjelder for alle andre enn meg" folkene mao?

Skrevet

hehe, du treffer på en del av disse "regler gjelder for alle andre enn meg" folkene mao?

Det er noen få som tror at jeg kan da gjøre et unntak akkurat for dem - at det står 79 andre på ventliste på boka tenker de ikke på, men når jeg sier at om jeg skulle fornyet boka med en uke til alle som har lånt den så ville ikke vedkommende heller fått den før om ett år - da fatter de poenget. :o)

Skrevet

*Fnis* Me too.

*kremt*

Jeg har vel en bibilotekkarriere (som låner altså) på rundt 30 år. Og her i sommer måtte jeg gå de tunge skrittene til skranken og ERSTATTE to bøker for første gang. Da hadde jeg fornyet lånet to ganger for å finne dem... De er og blir sporløst borte!

Skrevet

*kremt*

Jeg har vel en bibilotekkarriere (som låner altså) på rundt 30 år. Og her i sommer måtte jeg gå de tunge skrittene til skranken og ERSTATTE to bøker for første gang. Da hadde jeg fornyet lånet to ganger for å finne dem... De er og blir sporløst borte!

Men det er da helt i orden - det kan skje den beste! :o)

Og du ble vel ikke oppspist eller grisebanket av personalet håper jeg? ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Geez.

Hvor vanskelig kan det være å sette posene på gulvet i de 15 sekundene det tar å trille vogna på plass...?

Ikke noe problem med 2,3,4 eller 5 handleposer det der.

Men det er klart, man må jo bøye seg ned to ganger da...

Eller å trille varene ut i bilen med vogna, og så gå tilbake med vogna etterpå. (Slik jeg pleier å gjøre.) ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...