Gå til innhold

Irriterende late kunder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handler stort sett bare med kurv, men om jeg skulle ha vogn en gang setter jeg den på plass

Da er du en av de få for de fleste setter den ved kassa så jeg må flytte 20 kurver for å komme fram når jeg skal betale.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• Hawkwind

11

• Lillemus

5

• dolores83

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg setter alltid handlevogna på plass, bortsett fra når jeg var på den nye Ikea. Herregud for et sted.

Skrevet

Hehe - nå jobber jeg ikke i butikk.

Men har da observert min andel av kresne, masete folk som gnåler og bærer seg over de snåleste ting.

Ikke bare gamle folk heller; for å si det på den måten.

Nå er heldigvis butikk-karrieren over for lenge siden for min del også..

Men jøje meg, så mye jeg lærte om hvordan kunder IKKE bør oppføre seg!

(Så forhåpentligvis har jeg blitt jeg er snill og grei kunde selv!)

Neida. Er ikke bare gamle damer som er vanskelige kunder. De kommer i alle varianter.

Men akkurat når det gjaldt JULERIBBA, så er det ingen tvil om at denne gruppa utmerket seg!!

"Jeg skal ha en maaaver, ribbe!" (Ikke MAGER, men MAVER!) "og den skal veie 3 kg og ha minst mulig bein!"

"Nei, den var litt for fet/ for mager / for liten / for stor, kan jeg få se på en annen?"

Og når de endelig har bestemt seg etter 5 min:

"Kan du rute svoren for meg?"

(Det er midt i "ribbeuka" med ribbe på tilbud. Køen er konstant 20 meter lang selvom vi er 4 stk som ekspederer for harde livet.)

"Nei, beklager! Det har vi nok ikke tid til når det er så mange som venter!"

"De gjorde det for meg da jeg handlet på .... ifjor"

Jeg er litt svak i hendene skjønner du, og dessuten har jeg ingen kviver som er skarpe nok,"

"Beklager igjen, men vi har nok ikke kapasitet til det"

"Huff og meg! Så dårlig service det er her..."

*grøss*

Dette vekket visst minner jeg hadde fortrengt.

Gjest Sliten bussjåfør
Skrevet

Åhh, da skal du være glad du ikke har _mine_ kunder: skoleelever som busspassasjerer.

De griser, roter, forsøpler, hyler, legger hverandre på hattehyllene, plinger hele tiden, river av plingesnorene hvis lyden er skrudd av, demonterer seterygger og armelener, har matkrig, vimser rundt på bussen og skyter på meg med softgun!

http://www.fvn.no/nyheter/mandal/article399889.ece

Tenkte jeg skulle muntre deg opp, slik at rotete handlevogner ikke føles så ille lenger... :-P

Skrevet

Jeg ble sur og har ikke vært der etterpå. Jeg har bestillt over nett og betalt 990 kr i frakt i steden. Fra Furuset til Grünerløkka.

Egentlig synes jeg uføretrygdene skulle vært dobblet i Norge for det er jammen mange ekstrautgifter som andre ikke har ;o)

Kan bli med deg på IKEA-shopping neste gang du skal ha noe derfra jeg :-)

Skrevet

Åhh, da skal du være glad du ikke har _mine_ kunder: skoleelever som busspassasjerer.

De griser, roter, forsøpler, hyler, legger hverandre på hattehyllene, plinger hele tiden, river av plingesnorene hvis lyden er skrudd av, demonterer seterygger og armelener, har matkrig, vimser rundt på bussen og skyter på meg med softgun!

Tenkte jeg skulle muntre deg opp, slik at rotete handlevogner ikke føles så ille lenger... :-P

Hehe, nå jobber jeg heldigvis ikke i butikk selv - og slik mange av kundene tydeligvis opptrer er jeg sjeleglad for det.

Skrevet

I går opplevde jeg noe spesielt på bussen - jeg fikk ikke med meg foranledningen for jeg satt med musikk på øret og var opptatt av en tekstmelding, men plutselig kommer sjåføren bakover i bussen og nærmest brøler:"Hva er dette for tull!?" og 4 guttunger i 16-17 årsalderen må pelle seg av bussen.

Jeg vet som sagt ikke hva som skjedde, men at sjåføren var i sin fulle rett er jeg ikke det minste i tvil om, jeg la jo merke til dem da de kom inn på bussen...

Skrevet

Kan bli med deg på IKEA-shopping neste gang du skal ha noe derfra jeg :-)

Det sier jeg takk til :o)

Skrevet

Har du prøvd Ikea Slependen?

Jeg har jo ikke brukanes bil så jeg kommer meg ikke dit.

Skrevet

Har du prøvd Ikea Slependen?

Skrevet

Men hvordan kommer du deg til Ikea Furuset da?

Skrevet

Men hvordan kommer du deg til Ikea Furuset da?

Med TT, men det kan jeg ikke ta utenfor bygrensa.

Skrevet

Med TT, men det kan jeg ikke ta utenfor bygrensa.

OK!

Men bare si ifra, neste gang, blir med jeg så lenge jeg ikke skal noe annet viktig den dagen.

Skrevet

OK!

Men bare si ifra, neste gang, blir med jeg så lenge jeg ikke skal noe annet viktig den dagen.

Da sier jeg ifra :o)

Skrevet

Hehe, nå jobber jeg heldigvis ikke i butikk selv - og slik mange av kundene tydeligvis opptrer er jeg sjeleglad for det.

klart det er noen duster innimellom, men de fleste kunder er jo normale, hyggelige mennesker, selv om de slenger fra seg handlevogna akkurat der det passer dem;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...