Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ylvali1365381015

neida...

men alle stoffer du får i deg- via fordøyelsessystemet, huden, håret- kommer over i blodbanen.

det er funnet et utall miljøgifter i nyfødte såvel som i morsmelk og mennesker forøvrig.

man kan ikke ta alle forholdsregler i samfunnet i dag, da må man gjøre det til en heldagsjobb, for ikke å si livsprosjekt.

tror det har minimalt å si, sikkert like "skadelig" å drikke kaffe.

så lenge du utsetter deg for veldokumentert risisko, er det bare å slappe av og leve normalt, tror jeg.

kos deg med magen! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246759-farlig/#findComment-1929455
Del på andre sider

ylvali1365381015

neida...

men alle stoffer du får i deg- via fordøyelsessystemet, huden, håret- kommer over i blodbanen.

det er funnet et utall miljøgifter i nyfødte såvel som i morsmelk og mennesker forøvrig.

man kan ikke ta alle forholdsregler i samfunnet i dag, da må man gjøre det til en heldagsjobb, for ikke å si livsprosjekt.

tror det har minimalt å si, sikkert like "skadelig" å drikke kaffe.

så lenge du utsetter deg for veldokumentert risisko, er det bare å slappe av og leve normalt, tror jeg.

kos deg med magen! :-)

- så lenge di _ikke_ utsetter deg for veldokumentert risiko kan du leve som normalt! det var det jeg forsøkte å si! ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246759-farlig/#findComment-1929458
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...