Gå til innhold

hva kan jeg kalle det?

Gjest jeg kommer ikke på noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere et kreativ forum i jobben min, og lurer på om noen har forslag til et litt artigere ord enn akkurat "kreativ forum"?

Skrevet

Hehe, begynte å finne på noen forslag, men så innså jeg hvor vittig det var at du skal arrangere et kreativt forum og ikke er kreativ nok til å finne et navn på det.. ;)

Skrevet

Jeg ville ikke kalt det Kreativt Forum, de fleste vil vel da tro du mener forumet for reklamebransjen (http://www.kreativtforum.no/).

Har dessverre ingen navneforslag (eller kanskje noe med "smie", re. tankesmie?).

Skrevet

"Kaosprogressiv tenketank" foreslås herved.

I fall det låter bedre.

Skrevet

Hehe, begynte å finne på noen forslag, men så innså jeg hvor vittig det var at du skal arrangere et kreativt forum og ikke er kreativ nok til å finne et navn på det.. ;)

Jeg ser den, men det er ikke jeg som skal stå for de kreative forslagene.

Skrevet

Takk for alle gode forslag :-)

Skrevet

Jeg ser den, men det er ikke jeg som skal stå for de kreative forslagene.

La en navnebrainstorming/-konkurranse være en samlende første aktivitet for forumet, da. :) Så får deltagerne et "eierforhold" til navnet (og prosjektet) i samme slengen, det kan være smart.

Skrevet

Takk for alle gode forslag :-)

Jeg syns birdies forslag om å la navnevalget være første aktivitet var best. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...