Gjest jeg kommer ikke på noe Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg skal arrangere et kreativ forum i jobben min, og lurer på om noen har forslag til et litt artigere ord enn akkurat "kreativ forum"? 0 Siter
birdie Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hehe, begynte å finne på noen forslag, men så innså jeg hvor vittig det var at du skal arrangere et kreativt forum og ikke er kreativ nok til å finne et navn på det.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg ville ikke kalt det Kreativt Forum, de fleste vil vel da tro du mener forumet for reklamebransjen (http://www.kreativtforum.no/). Har dessverre ingen navneforslag (eller kanskje noe med "smie", re. tankesmie?). 0 Siter
Paloma Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Klekkeriet? Der gode ideer blir klekket ut, altså. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 "Kaosprogressiv tenketank" foreslås herved. I fall det låter bedre. 0 Siter
Gjest jeg kommer ikke på noe Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hehe, begynte å finne på noen forslag, men så innså jeg hvor vittig det var at du skal arrangere et kreativt forum og ikke er kreativ nok til å finne et navn på det.. Jeg ser den, men det er ikke jeg som skal stå for de kreative forslagene. 0 Siter
Gjest jeg kommer ikke på noe Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Takk for alle gode forslag :-) 0 Siter
birdie Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg ser den, men det er ikke jeg som skal stå for de kreative forslagene. La en navnebrainstorming/-konkurranse være en samlende første aktivitet for forumet, da. Så får deltagerne et "eierforhold" til navnet (og prosjektet) i samme slengen, det kan være smart. 0 Siter
songbirdy Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Takk for alle gode forslag :-) Jeg syns birdies forslag om å la navnevalget være første aktivitet var best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.