candyqueen_83 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Så nettopp på god morgen norge,hvor makeupartisten anbefalte hemoridekrem til poser under øynene om morgenen. Har hørt om dette før også,men er det noen her som har prøvd det? Krem man kan anbefale? 0 Siter
Osiris Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg vet at de har brukt det lenge i USA men jeg har aldri hørt om noen her som har brukt det. Lukter det ikke ganske ille av slike kremer da, eller er det noe jeg innbiller meg? 0 Siter
Gjest vet ikke, men :) Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg vet at de har brukt det lenge i USA men jeg har aldri hørt om noen her som har brukt det. Lukter det ikke ganske ille av slike kremer da, eller er det noe jeg innbiller meg? Selv om det er en rumpekrem, betyr jo ikke det at det lukter veldig vel ..... 0 Siter
GoodTimes Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Selv om det er en rumpekrem, betyr jo ikke det at det lukter veldig vel ..... Jeg syns det høres merkelig ut. Hemoroidekrem er ganske sterkt. Jeg som er litt "følsom" av meg, svir som f. etter noen dager med det, og må fort slutte. Når man tenker på hvor tynn og sensibel huden under øynene er, så syns jeg det høres som en dårlig idé ut med hemoroidekrem. Effekten er vel den samme, en slags sammentrekkende virkning, men jeg syns det høres som å bruke sag til neglene. Uha. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Jeg vet at de har brukt det lenge i USA men jeg har aldri hørt om noen her som har brukt det. Lukter det ikke ganske ille av slike kremer da, eller er det noe jeg innbiller meg? Mange pasienter på jobben bruker det,og kan ikke si jeg har kjent noe lukt når jeg har smurt det på.. 0 Siter
Spirello Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg ville ikke smurt en krem man skal ha i rumpa i ansiktet i hvert fall.. : ) 0 Siter
Gjest nuhf Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg vet at de har brukt det lenge i USA men jeg har aldri hørt om noen her som har brukt det. Lukter det ikke ganske ille av slike kremer da, eller er det noe jeg innbiller meg? De STINKER. Alcos anal lukter så ille at jeg ikke kunne bruke den offentlig, hehe.. Ville aldri i verden smurt dette under øynene, det er jo kjempesterke greier. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg syns det høres merkelig ut. Hemoroidekrem er ganske sterkt. Jeg som er litt "følsom" av meg, svir som f. etter noen dager med det, og må fort slutte. Når man tenker på hvor tynn og sensibel huden under øynene er, så syns jeg det høres som en dårlig idé ut med hemoroidekrem. Effekten er vel den samme, en slags sammentrekkende virkning, men jeg syns det høres som å bruke sag til neglene. Uha. Hemoroider er jo i slimhinne da, som er mye sartere enn huden under øynene. Har aldri prøvd selv, men det virker ikke logisk at den er sterkere for huden? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Har ikke prøvd. Men har hørt tipset før, og poenget er at blodårene trekker seg sammen, tror jeg. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Sandra Bullock bruker det visstnok. 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg jobber ofte tett innpå makeup-artister og de bruker det hele tiden, funker visst bra. Har ikke prøvd det selv, men kommer nok til å prøve dersom behovet melder seg.... 0 Siter
Gjest dskljdklgsjdsklgjdslkg Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg har prøvd det, synes ikke det funker spesielt bra. 0 Siter
Elis31 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg mener det er et spørsmål her på dol hvor noen spør legen om østrogenkrem(for underlivet) kan brukes til ansiktet. Etter hva jeg husker kunne det muligens ha en effekt. 0 Siter
hidi Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg jobber ofte tett innpå makeup-artister og de bruker det hele tiden, funker visst bra. Har ikke prøvd det selv, men kommer nok til å prøve dersom behovet melder seg.... Skjønner ikke problemet. Folk er villige til å betale hundrevis av kroner på kremer uten effekt.... Ingen vil bruke en krem som HAR påvist effekt...... Kjære dere, hvor håpløse går det an å bli! 0 Siter
tonie Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det trikset har vært kjent i uminnelige tider. Ikke vet jeg om det virker på folk flest, men lettpåvirkelig som jeg er måtte jeg jo prøve. Nedslående resultat! Smurte på en time før jeg skulle ut med en lekker mann, og fikk de verste tics noen kan forestille seg. Han ringte ikke igjen. 0 Siter
hidi Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det trikset har vært kjent i uminnelige tider. Ikke vet jeg om det virker på folk flest, men lettpåvirkelig som jeg er måtte jeg jo prøve. Nedslående resultat! Smurte på en time før jeg skulle ut med en lekker mann, og fikk de verste tics noen kan forestille seg. Han ringte ikke igjen. tror neppe det hadde noe med kremen å gjøre! 0 Siter
tonie Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 tror neppe det hadde noe med kremen å gjøre! Å nei? Da har du aldri møtt meg:-D 0 Siter
Gjest antisnobb Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 tror neppe det hadde noe med kremen å gjøre! Hva mener du? er hun nebbete? 0 Siter
tonie Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hva mener du? er hun nebbete? Det håper jeg da at jeg er:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.