Gå til innhold

Hemoridekrem under øynene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vet ikke, men :)

Jeg vet at de har brukt det lenge i USA men jeg har aldri hørt om noen her som har brukt det. Lukter det ikke ganske ille av slike kremer da, eller er det noe jeg innbiller meg?

Selv om det er en rumpekrem, betyr jo ikke det at det lukter veldig vel .....

Selv om det er en rumpekrem, betyr jo ikke det at det lukter veldig vel .....

Jeg syns det høres merkelig ut. Hemoroidekrem er ganske sterkt. Jeg som er litt "følsom" av meg, svir som f. etter noen dager med det, og må fort slutte.

Når man tenker på hvor tynn og sensibel huden under øynene er, så syns jeg det høres som en dårlig idé ut med hemoroidekrem.

Effekten er vel den samme, en slags sammentrekkende virkning, men jeg syns det høres som å bruke sag til neglene.

Uha.

Jeg vet at de har brukt det lenge i USA men jeg har aldri hørt om noen her som har brukt det. Lukter det ikke ganske ille av slike kremer da, eller er det noe jeg innbiller meg?

Mange pasienter på jobben bruker det,og kan ikke si jeg har kjent noe lukt når jeg har smurt det på..

Annonse

De STINKER. Alcos anal lukter så ille at jeg ikke kunne bruke den offentlig, hehe..

Ville aldri i verden smurt dette under øynene, det er jo kjempesterke greier.

Jeg syns det høres merkelig ut. Hemoroidekrem er ganske sterkt. Jeg som er litt "følsom" av meg, svir som f. etter noen dager med det, og må fort slutte.

Når man tenker på hvor tynn og sensibel huden under øynene er, så syns jeg det høres som en dårlig idé ut med hemoroidekrem.

Effekten er vel den samme, en slags sammentrekkende virkning, men jeg syns det høres som å bruke sag til neglene.

Uha.

Hemoroider er jo i slimhinne da, som er mye sartere enn huden under øynene.

Har aldri prøvd selv, men det virker ikke logisk at den er sterkere for huden?

Annonse

Jeg jobber ofte tett innpå makeup-artister og de bruker det hele tiden, funker visst bra. Har ikke prøvd det selv, men kommer nok til å prøve dersom behovet melder seg....

Skjønner ikke problemet. Folk er villige til å betale hundrevis av kroner på kremer uten effekt....

Ingen vil bruke en krem som HAR påvist effekt......

Kjære dere, hvor håpløse går det an å bli!

Det trikset har vært kjent i uminnelige tider. Ikke vet jeg om det virker på folk flest, men lettpåvirkelig som jeg er måtte jeg jo prøve. Nedslående resultat!

Smurte på en time før jeg skulle ut med en lekker mann, og fikk de verste tics noen kan forestille seg. Han ringte ikke igjen.

Det trikset har vært kjent i uminnelige tider. Ikke vet jeg om det virker på folk flest, men lettpåvirkelig som jeg er måtte jeg jo prøve. Nedslående resultat!

Smurte på en time før jeg skulle ut med en lekker mann, og fikk de verste tics noen kan forestille seg. Han ringte ikke igjen.

tror neppe det hadde noe med kremen å gjøre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...