Gå til innhold

Interesse for kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt noe kjent med ei og trodde nærmest vi var blitt veninner. Hun er alltid blid og koselig og synes alltid det er hyggelig om jeg vil komme til henne.

Problemet er at hun selv ikke tar så mye initiativ for kontakt, selv om hun sender en og annen melding. Vi er begge hjemmeværende med hver sin etåring og traff hverandre på helsstasjonen.

Jeg snakket med henne i telefonen i dag. Hun har nesten aldri vært hos meg mens jeg har vært mange ganger hos henne. Jeg spurte så om hun ville komme til meg en liten tur i morgen, hun bor ikke langt unna. Da fikk jeg til svar at hun kunne ikke for da skulle hun bake boller. Dermed ble det også så mye rot at hun fikk ikke tid til å komme.

Må si jeg stusset veldig over denne. Fikk en følelse av at her er det ikke så mye vits å satse på noe vennskap. Kjenner også jeg blir så usikker på meg selv. Overfladiske "venner" har jeg nok av men savner ei skikkelig god veninne. Men jeg er litt stolt også. Er det like godt å avslutte dette "vennskapet"? Hva hadde du gjort?

Skrevet

Hvis en prioriterer bollebaking foran det å være litt sosial og treffes så er man kanskje ikke så veldig interessert?...

Skrevet

Kanskje hun faktisk har litt angst for å gå på besøk til andre. Jeg har en venninne som alltid kommer til meg for jeg har det problemet. Jeg kan komme om jeg blir invitert, men går aldri uinvitert.

Skrevet

Kanskje hun faktisk har litt angst for å gå på besøk til andre. Jeg har en venninne som alltid kommer til meg for jeg har det problemet. Jeg kan komme om jeg blir invitert, men går aldri uinvitert.

Men da vet du årsaken, og det gjør det kanskje litt lettere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...