Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jannej

Hei. Jeg er ny her men lurer på en ting. For ca en uke siden testet jeg positivt på graviditetstesten. Forrige dagen begynte jeg å blø litt ( ikke mye) Det blodet som kommer er ganske mørkt, men det er ikke klumper eller noe slim i det. Har noen her vært gjennom noe av det samme. Snakket med gynekologen men de mente jeg måtte vente til over påske for å finne ut om det var gått galt. Har aldri hatt en spontanabort før, så jeg lurer veldig på om det er dette. Har prøvd i mange å før jeg kom dit at testen var positiv så jeg klarer ikke slå meg helt til ro. trenger noen svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24678-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Att få små blödningar under graviditeten, är inte ovanligt. Om de endast är små och avtar snart, så behöver det inte vara någon fara. Skulle blödningarna vara rikliga, som vid en mens och inte avta efter någon dag, så kan det vara en spontanabort. Tyvärr leder ca 10% av alla graviditeter till en spontanabort före vecka 12. Detta säger jag inte för att skrämma dig, utan för att klargjöra att det är vanligt. Jag är helt enig med din doktor, om att bör avvkata och se hur detta utvecklar sig över påsken. Dessvärre finns det inte mycket annat att gjöra. än att hoppas att blödningarna avtar. Lycka till vidare och god påsk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24678-bl%C3%B8dninger/#findComment-103164
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...