Gå til innhold

tips til oppkjøring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg ut til dyst igjen og gjør eet nytt forsøk. Forrige gang ble en skikkelig tragedie.

noen tips ,både når det gjelder kjøring oppførsel, og det å holde nervene i sjakk.

Skrevet

Ikke grin. : ) Lat som sensoren ikke er der. Prat vanlig med han/henne og glem at vedkommende skal dømme kjøringa di. se ofte i speil. Sjekk alltid speil når du skifter felt. Ikke bytt felt i rundkjøringer. Hold fartsgrensa. Pust med magen.

Ta deg fem min. før oppkjøringa og gå på do eller sitt alene i bilen, prøv å berolige deg selv med at dette går bra. Ikek stress, du har ikke drålig tid!

Bruk heller litt lengre tid med å kjøre ut ved stoppskilt enn for kort tid og nesten kræsje. : )

Vær oppmerksom på skiltene, særlig når det er vikeplikt fra høyre opg venstre og innkjøring forbudt-skilt.

Lykke til! : ) NÅ går det bra skal du se..

Skrevet

Jeg fikk et tips fra en sensor: Du skal sørge for at turen til sensoren blir så behagelig og trygg som mulig.

Ikke vis at du er nervøs, kjør forsiktig og ta forhåndsregler, og vær 100 % konsentrert.

Om du gjorde noen brølere og sensoren spør senere hvordan du syns d gikk, ikke si at du syns d gikk greit i håp om at han ikke så dette. Det gir mye bedre inntrykk at du faktisk er klar over dine feil. Forklar hva du kunne gjort annerledes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...