Gå til innhold

Hva slags musikk hører dere på når dere skal slappe av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal laste ned noe rolig musikk, gjerne musikk som brukes ved yoga etc,

Er ikke så vant med å søke på musikk.

hva slags musikk anbefaler dere?.

Skrevet

Cafe del Mar. Søk på det, så finner du mange forskjellige plater med rolig, stemningsfull og deilig musikk. :-)

Chill-out musikk!

Skrevet

Klassisk. Gjerne Mozarts klarinettkonsert, en fiolinkonsert av Bach eller Faurés requiem

Evt Enya eller Holly Williams :)

Skrevet

Cafe del Mar. Søk på det, så finner du mange forskjellige plater med rolig, stemningsfull og deilig musikk. :-)

Chill-out musikk!

Det er den faste t-banemusikken til nabo'n min. :)

Skrevet

Vivaldi - De fire årstider.

Mozart - Eine kleine Nachtmusik.

Skrevet

Vangelis.

Og dessuten en sang som heter Dawn Of A New Century av Secret Garden er helt nydelig.

Skrevet

Det er den faste t-banemusikken til nabo'n min. :)

haha er det det?

Det er ihvertfall nydelig musikk. :-)

Skrevet

Alt. Jeg kan fint slappe av til Slayer.

Men for tiden er jeg i en Neil Young- / The Band-periode.

Ypperlig musikk de fleste kan slappe av til.

Skrevet

Cafe del Mar, Kitaro, noe Jean Michel Jarre.

Når jeg skal slappe av så hører jeg på mye Gregoriansk eller Celtic musikk. Era, Masters of Chant og Enya for eksempel

Skrevet

Cafe del Mar, Kitaro, noe Jean Michel Jarre.

beklager, den skulle selvsagt til trådstarter

Skrevet

haha er det det?

Det er ihvertfall nydelig musikk. :-)

Det er den musikken man stapper i øra på full guffe, fortsatt i halvsøvne på morran, idet man går på t-banen, slik at man kan prøve å fortrenge at man står som sild i tønne, og turen skal gå fortere. ;)

Skrevet

Kommer helt an på humøret, men Josh Groban er fin når jeg skal slappe av.........

Skrevet

Til avslapning er jeg veldig glad i sangerinner med jazzpreg (jeg kaller det "sovejazz"), som feks. Beady Belle (sjekk ut albumet "Closer", Solveig Slettahjell, Norah Jones, Eva Cassidy, Elvira Nicolaysen, Secret Garden mfl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...