Gjest Lykketrollet er ikke meg Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg avbrøt utdannningen min for 4-5 år siden.Hadde da lån i Statens lånekasse.Vil jeg få nytt lån hvis jeg begynne rpå ny utdanning ? ( har sendt mail til LK men intet svar.Kanskje noen av dere vet?) 0 Siter
Atene Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg vet ikke, men jeg vet at det tar evigheter å få svar på mail til Lånekassen. Men jeg får alltid svar, selv om det kan ta oppimot to uker. Så smør deg med tålmodighet. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det er 8 år. Du finner det under spørsmål og svar på lånekassens internettside. http://app.lanekassen.no/faq/Default.aspx 0 Siter
Sofline Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Så lenge du ikke har fått lån i 8 år tilsammen allerede, kan du få lån. Men du skal ha bestått tidligere eksamener. Du kan være forsinket/strøket en viss mengde vekttall/studiepoeng, men har du overskritt grensen, må du studere en stund uten støtte eller ta opp de gamle fagene. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Så lenge du ikke har fått lån i 8 år tilsammen allerede, kan du få lån. Men du skal ha bestått tidligere eksamener. Du kan være forsinket/strøket en viss mengde vekttall/studiepoeng, men har du overskritt grensen, må du studere en stund uten støtte eller ta opp de gamle fagene. Lånekassen er trege til å svare på mail, men svarer som oftest. Hvis ikke: skriv igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.