Gjest duskedama Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Er det noen som vet om en slakteriforretning i oslo, gjerne oslo nord. Skulle vært og handlet noen finere kjøttvarer for en kresen eldre dame. Men kjøttforetninger vet jeg ikke hvor ligger. Kan noen hjelpe meg. På forhånd takk. 0 Siter
Gjest Lylliade Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Ikke særlig kjent nord i byen, men på det nye senteret på Grønland (Grønland Basar), er det en kjøttforretning der de selger gooodt kjøtt. Ser veldig rent og pent ut også. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det er (pleide å være, var der i alle fall for to år siden) en litt ovenfor Carl Berners plass, og nedenfor Soria Moria kino. Altså mellom dem. Gud, så klossete dette var, da men du skjønner nok hva jeg mener. :-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Strøm Larsen på Torshov! Oslos beste kjøtt- og delikatesseforretning, synes jeg (Av de jeg har vært i, riktignok). Ligger midt i krysset, der 20-bussen går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.