Gjest shotz Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hvorfor må alltid jeg si hei først? Har noen på lista som aldri sier noe, hvorfor skal jeg si hei først? Kanskje har de sletta meg, hva vet jeg... Bør jeg slette dem eller si hei? Føler meg litt umotivert til å si hei når de selv viser så lite interesse, men kan hende tenker de det samme som meg, at når jeg ikke sier hei gidder ikke de heller.... 0 Siter
pampen Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg visste ikke at det førte til forpliktelser å ha folk på msn lista si? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg visste ikke at det førte til forpliktelser å ha folk på msn lista si? Det gjør det naturligvis ikke. Skapningen over er noget forvirret. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Si hei hvis du vil snakke med dem. Kanskje vedkommende har mange på lista si, og chatter en del sånn at h*n ikke alltid sjekker hvem som er pålogget til enhver tid. Bare si hei, og se om vedkommende svarer. :_) 0 Siter
pampen Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det gjør det naturligvis ikke. Skapningen over er noget forvirret. Puh! Ble litt bekymret her jeg satt og ikke snakker ofte med 2/3 av de på lista mi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.