Gå til innhold

MSN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må alltid jeg si hei først? Har noen på lista som aldri sier noe, hvorfor skal jeg si hei først? Kanskje har de sletta meg, hva vet jeg...

Bør jeg slette dem eller si hei? Føler meg litt umotivert til å si hei når de selv viser så lite interesse, men kan hende tenker de det samme som meg, at når jeg ikke sier hei gidder ikke de heller....

Skrevet

Jeg visste ikke at det førte til forpliktelser å ha folk på msn lista si?

Skrevet

Jeg visste ikke at det førte til forpliktelser å ha folk på msn lista si?

Det gjør det naturligvis ikke. Skapningen over er noget forvirret.

Skrevet

Si hei hvis du vil snakke med dem. Kanskje vedkommende har mange på lista si, og chatter en del sånn at h*n ikke alltid sjekker hvem som er pålogget til enhver tid.

Bare si hei, og se om vedkommende svarer. :_)

Skrevet

Det gjør det naturligvis ikke. Skapningen over er noget forvirret.

Puh! Ble litt bekymret her jeg satt og ikke snakker ofte med 2/3 av de på lista mi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...