Gjest sliten sofa Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Vi har en treseter og en toseter som er 7 år gamle, og de er slitt og har flekker som jeg ikke får bort (småungene har sølt drikke). Eller er det kanskje likegreit å kjøpe ny? 0 Siter
smurf78 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Akkurat deg lurer jeg på også. Har 2 ildere som til tider krafser i sofaen så må ha noe slitesterkt. Gidder iallefall ikke kjøpe ny for da ser den vel ikke ut på 2 dager. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det koster. Rett og slett fordi det er mye arbeid. Det er håndverksarbeid som hvermansen ikke klarer å utføre heller. Og en håndverker koster penger enten h*n er elektriker, rørlegger eller møbeltapetserer. Fikk nettopp overslag på å trekke opp en overstoppet lenestol (det blir nok arbeidsmessig ikke så ulikt en sofa). Det vil koste 5-6000,- + stoff. Stoff på denne stolen vil komme på ca 3000,- For en sofa må det beregnes mer stoff, men man kan velge å bruke billigere (og dårligere) stoff. 0 Siter
Gjest nesten som ny Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg spurte om prisen for å trekke om en hjørnesofa jeg hadde (som bestod av 2 vanlig størrelse madrasser, samt stive puter og hjørneputer). De sa det ville komme på ca. 13 000 kr, og at stoffet var den dyreste biten. 0 Siter
Gjest sliten sofa Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg spurte om prisen for å trekke om en hjørnesofa jeg hadde (som bestod av 2 vanlig størrelse madrasser, samt stive puter og hjørneputer). De sa det ville komme på ca. 13 000 kr, og at stoffet var den dyreste biten. Det var altfor dyrt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.