Gå til innhold

FU: hva spiser du eller har du spist til middag i dag?

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

22

• mariaflyfly

17

• flisa

3

• Angelica :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fiskeboller med en merkelig saus som jeg laga sjøl, poteter, brokkoli, erter og gulrøtter.

Skrevet

Fransk lammegryte etter oppskriftshefte som sto ved døra i Rimibutikken.

800 g lammekjøtt som kuttes i biter og brunes i 3 ss olje

2 grovhakkede løk surrer med i noen minutter.

Hell oppi 2 dl rødvin og 1 boks hermetiske tomater

Ha oppi 1 ts tørket basilikum, 1/2 ts pepper og 1 ts salt

La dette småputre under lokk i en times tid eller så.

Ha oppi en boks tomatbønner og la alt bli varmt.

Serveres med poteter eller brød iflg. oppskriften. Jeg hadde bare litt salat til.

Nam..

Skrevet

Eh, nå skulle jeg sikkert lyve. Men det gidder jeg ikke. Vi hadde brødskive med salami, hvitost og stekt egg til middag i dag. Jentene elsker det og jeg hadde det litt travelt...

Skrevet

Eh, nå skulle jeg sikkert lyve. Men det gidder jeg ikke. Vi hadde brødskive med salami, hvitost og stekt egg til middag i dag. Jentene elsker det og jeg hadde det litt travelt...

høres godt ut det. Man sier jo ofte at "det enkle er det beste":)

Skrevet

Skal spise Pommes fish med kokte poteter og salat straks. Nam.

Skrevet

Kotteletter i form med gulrøtter og poteter. Helt greit for en Torsdag å være.

Gjest hallow :o/
Skrevet

Fiskegrateng fra Frionor med kokte poter og gulerøtter - samt raspede gulerøtter for de som liker det bedre.

Skrevet

Vi hadde pasta med skinke, litt løk og broccolibunter. Slengte en skvett fløte over og tossa alt i panna. Ungene spiste bra :)

Skrevet

Den står og putrer på komfyren nå - en grønnsakssuppe bestående av 2 poteter, 2 gulrøtter, to skiver kålrabi og en halv liten løk, alt delt i biter selvfølgelig + en bujlongterning. :o) Nam!

Skrevet

Fransk lammegryte etter oppskriftshefte som sto ved døra i Rimibutikken.

800 g lammekjøtt som kuttes i biter og brunes i 3 ss olje

2 grovhakkede løk surrer med i noen minutter.

Hell oppi 2 dl rødvin og 1 boks hermetiske tomater

Ha oppi 1 ts tørket basilikum, 1/2 ts pepper og 1 ts salt

La dette småputre under lokk i en times tid eller så.

Ha oppi en boks tomatbønner og la alt bli varmt.

Serveres med poteter eller brød iflg. oppskriften. Jeg hadde bare litt salat til.

Nam..

Jøss for en middag på en helt vanlig torsdag:)

Skrevet

Bruker du ferdig korma? Santa Maria eller Uncle Bens? Finnes det noen andre som er bedre?

Jeg kjøpte Uncle Bens. Har aldri spist korma før faktisk, første gang i dag. Syntes den var veldig god, og kommer helt sikkert til å kjøpe den flere ganger.

Skrevet

Kjempegode köttbullar med salat/frønnsaker, potet, brun saus og tyttebærsyltetøy.

Det er bare SÅ godt. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...