Gjest Ulvinnen Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Selvfølgelig er pizza ala flyfly godt! Hva tar du oss for? Den kunne jo vært oppskrytt? Men det var den heldigvis ikke. Nå er det vel bare pastaretten din jeg ikke har smakt av dine berømte retter? 0 Siter
annegunn Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Den kunne jo vært oppskrytt? Men det var den heldigvis ikke. Nå er det vel bare pastaretten din jeg ikke har smakt av dine berømte retter? Hmmm......... *funderer på hvor det må noteres slik at jeg skal huske det til neste gang* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hmmm......... *funderer på hvor det må noteres slik at jeg skal huske det til neste gang* Har du noe ledig plass på baksiden av kalenderen? Forsiden var rimelig tettskrevet, la jeg merke til. 0 Siter
annegunn Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Har du noe ledig plass på baksiden av kalenderen? Forsiden var rimelig tettskrevet, la jeg merke til. Oktober er faktisk ganske blank, enn så lenge. Ihvertfall hvis man starter tidsregningen den 15. Mja, bortsett fra etpartre bursdager, da. 0 Siter
annegunn Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Har du noe ledig plass på baksiden av kalenderen? Forsiden var rimelig tettskrevet, la jeg merke til. Nå glemte jeg hva jeg svarte på *sukk* På baksiden er det bilder, er det ikke? Neppe plass der... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Nå glemte jeg hva jeg svarte på *sukk* På baksiden er det bilder, er det ikke? Neppe plass der... Da får du heller sette meg opp på oktober, siden du ikke er fullbooket der enda :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Da får du heller sette meg opp på oktober, siden du ikke er fullbooket der enda :-) 24.? 0 Siter
Soria Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Noen firkantede rundstykkegreier med rekesalat. I morgen blir det hjemmelaget fiskegrateng 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 keinsteins spesial, med ketsjup og sement.. Nam! ;p 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 sjelden ser man bedre oppslutning på en tråd-gratulerer! :-) jeg har spist pastasalat med kylling-nydelig! foruten pasta og kylling, tilsetter jeg rød, grønn og gul paprika, soltørkede og vanlige tomater, sukkererter i biter, grønne og sorte oliven, fetaost, avocado, rødløk og vårløk, noen spiseskjeer pesto og ørlite hvitløk, fersk, hakket basilikum på toppen. servert med hvitløksbaguetter er dette en slager her i huset! :-) 0 Siter
Gjest skjønnerikke Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 24.? Skjønner ikke denne fascinasjonen av å snakke 2 stk sammen som om de skulle snakket i telefonen, i et forum. Dere kjenner hverandre tydeligvis, hvorfor ikke snakke på telefonen istedet for å spamme ned forumet med praten deres. Kanskje det bare er meg, men er ikke så interessant å lese om når dere to har tid til å treffes. Dette gjelder jo ikke bare dere to, men alle som gjør det. (Nå venter jeg på kjeft som: Hold deg unna da vel osv., men det tåler jeg). 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Skjønner ikke denne fascinasjonen av å snakke 2 stk sammen som om de skulle snakket i telefonen, i et forum. Dere kjenner hverandre tydeligvis, hvorfor ikke snakke på telefonen istedet for å spamme ned forumet med praten deres. Kanskje det bare er meg, men er ikke så interessant å lese om når dere to har tid til å treffes. Dette gjelder jo ikke bare dere to, men alle som gjør det. (Nå venter jeg på kjeft som: Hold deg unna da vel osv., men det tåler jeg). Men det er greit, for oss som ikke har hverandres tlf. nr? 0 Siter
Gjest skjønnerikke Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Men det er greit, for oss som ikke har hverandres tlf. nr? Jada, men det kan til tider skli litt ut av emnet og man leser jo gjerne alt når man først er igang. Dol skulle hatt en annen type forum hvor man kunne prate med hverandre privat også 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jada, men det kan til tider skli litt ut av emnet og man leser jo gjerne alt når man først er igang. Dol skulle hatt en annen type forum hvor man kunne prate med hverandre privat også Tja. Mange tar slike private ting på meldinger. Men vi er nok mange som ikke er flinke til å lage oss vår egen tråd der i steden... 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 I dag hadde vi hjemmelagete wienerschitzler med kokt potet og fløtesaus..... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 høres godt ut det. Man sier jo ofte at "det enkle er det beste":) Ja, det er godt. Men må vel definitivt karakteriseres som superenkel middag... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Kjempeflink! Siden du sa 68, så gikk jeg opp et hakk, slik at klærne passer når feriefolket kommer tilbake til gamlelandet :-) Igjen: takk for hjelpen! Bare hyggelig 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Du så hvilket land den kom fra? Vi er forøvrig en ammis fattigere. Og gubbens kommentar da han så flaskene på bordet: Hvor har du fått disse fra? Å ja - der ja... *knegg* Likte dere den, da? 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 *knegg* Likte dere den, da? Om jeg _likte_ den? for et tåpelig spørsmål! Den gikk med på hytta på fredag som var, og svigerfar kommenterte at 'den var god'. Han pleier nok å drikke vin i en annen prisklasse... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Om jeg _likte_ den? for et tåpelig spørsmål! Den gikk med på hytta på fredag som var, og svigerfar kommenterte at 'den var god'. Han pleier nok å drikke vin i en annen prisklasse... Hehe! Bra mann. Han har sikkert en bratt lærekurve da, vettu. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.