Gå til innhold

FU: hva spiser du eller har du spist til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe! Bra mann. Han har sikkert en bratt lærekurve da, vettu. :)

Han setter nok mer pris på god vin enn de som fikk foralt historien om hverdagsvinen, men det går mye papp der i huset, ja.

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

22

• mariaflyfly

17

• flisa

3

• Angelica :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han setter nok mer pris på god vin enn de som fikk foralt historien om hverdagsvinen, men det går mye papp der i huset, ja.

Hihi! Men de setter ordentlig pris på god vin, asså! De smaker jo forskjellen! Men tør visst ikke bare ha papp i huset lenger nå. ;)

Skrevet

24.?

Jeg ser vi fikk kritikk her, så jeg svarer deg på Meldinger.

Skrevet

I går spiste jeg pitapizza med saus av soltørkede tomater, stekt svinekjøtt i strimler, mozarellaost, og rucculasalat med balsamico på toppen til slutt. Nam nam! Fant middagstips i et hefte med oppskrifter med svinekjøtt.

Skrevet

Hjemmelagede hakkebøff med fløtegratinerte poteter , peppersaus og salat.

*jommi*

Hilsen

Skrevet

Hihi! Men de setter ordentlig pris på god vin, asså! De smaker jo forskjellen! Men tør visst ikke bare ha papp i huset lenger nå. ;)

LOL! Tør de ikke det alså? *knegg*

Skrevet

LOL! Tør de ikke det alså? *knegg*

Duh! Vinlotteriet har gjenoppstått på kontoret! Og du kan jo gjette hvem som blei sendt ut på polet nettopp? ;)

Skrevet

Duh! Vinlotteriet har gjenoppstått på kontoret! Og du kan jo gjette hvem som blei sendt ut på polet nettopp? ;)

_Blei_ sendt? Som i har vært? Som i at annegunn er for sent ute?

Jeg var på polet i Førde forrige uke. En opplevelse... Tror det må være landets minste pol. Men selvbetjent, det er det...

Skrevet

sjelden ser man bedre oppslutning

på en tråd-gratulerer! :-)

jeg har spist pastasalat med kylling-nydelig!

foruten pasta og kylling, tilsetter jeg rød, grønn og gul paprika, soltørkede og vanlige tomater, sukkererter i biter, grønne og sorte oliven, fetaost, avocado, rødløk og vårløk, noen spiseskjeer pesto og ørlite hvitløk, fersk, hakket basilikum på toppen.

servert med hvitløksbaguetter er dette en slager her i huset!

:-)

ja man burde fått poeng for å lage en lang tråd;).

Skrevet

Jeg var på polet i Førde forrige uke. En opplevelse... Tror det må være landets minste pol. Men selvbetjent, det er det...

BLEI sendt, som i stod-og-trippa-uttafor-da-de-åpna ;)

Og resultatet: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000a5MLldNh?ProductUUID=EtcKdlGigjUAAAEIHvsP9t2N&CatalogCategoryID=1Y4KdlGlIfIAAAEIKQUr5CTt&JumpTo=OfferList

Og en Falcetto et-eller-annet som jeg ikke finner på nettsida.

Også kongevinen fra der jeg var i sommer, vettu: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000a5MLldNh?ProductUUID=SaAKdlGl75MAAAEICSdkR0Op&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList

Skrevet

Menneh duh... Hva heter brennevinet som ligner på Cognac og som ofte er minst like godt, men som ikke er Cognac?

Fredagsquiz, vettu... ;)

Skrevet

De har den, ja? jeg har ikke tenkt på å sjekke engang. selvskreven neste gang jeg står for innkjøpene til vinsmakinga :)

Du vet det bare er alkiser som tripper foran dørene klokka 10? Klassisk faresignal :P

Skrevet

Menneh duh... Hva heter brennevinet som ligner på Cognac og som ofte er minst like godt, men som ikke er Cognac?

Fredagsquiz, vettu... ;)

Armagnac?

Skrevet

De har den, ja? jeg har ikke tenkt på å sjekke engang. selvskreven neste gang jeg står for innkjøpene til vinsmakinga :)

Du vet det bare er alkiser som tripper foran dørene klokka 10? Klassisk faresignal :P

Bah. Jeg skulle dessuten pante flasker og kjøpe lunsj på samma stedet FØR jeg gikk på polet. ;)

Skrevet

Armagnac?

Det trodde jg også, men "noen" sier at det er feil...?

Skrevet

Bah. Jeg skulle dessuten pante flasker og kjøpe lunsj på samma stedet FØR jeg gikk på polet. ;)

Jeg var på Oslo City rett før ti i vinter engang, og da sto det etpar slitne gubber og venta, men det var tydeligvis en dag du ikke var så desperat.

Skrevet

Jeg var på Oslo City rett før ti i vinter engang, og da sto det etpar slitne gubber og venta, men det var tydeligvis en dag du ikke var så desperat.

*skyter strikk i bakhue på annegunn*

Skrevet

Det trodde jg også, men "noen" sier at det er feil...?

Men hva annet er det som lages av druer, da? Marc? Men det ligner ikke så mye.

Jeg tror 'noen' tar feil. Armagnac er jo laget etter samme lest, forskjellen er jo bare at druene vokser i en annen del av landet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...